فروش ۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومانی فروشنده در سه روز

فروش ۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومانی فروشنده در سه روز

فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی با فروش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در سه روز اول نمایش به موفقیت خیره‌کننده‌ای در گیشه رسید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این فیلم از نخستین ساعات صبح روز چهارشنبه با استقبال تماشاگران مواجه شد و پس از آن که در این روز ۲۵۰ میلیون تومان فروخت، در روزهای پنجشنبه و جمعه فروش بیشتری داشت.

بر اساس اعلام موسسه فیلمیران پخش‌کننده «فروشنده»، فروش روز پنجشنبه در تهران ۳۵۲ میلیون تومان بود و در روز جمعه رقم جالب ۴۱۲ میلیون تومان برای این فیلم ثبت شد. به این ترتیب فروش فیلم جدید اصغر فرهادی در تهران بعد از سه روز از مرز یک میلیارد تومان فراتر رفت.

این در حالی‌ست که «فروشنده» در تهران در ۱۹ سالن و در سینماهای آزاد اکران شده است. اما هجوم تماشاگران و پر شدن سالن‌ها در کنار افزایش قیمت بلیت و تعداد زیاد سانس‌ها باعث شد با وجود تعداد اندک سالن‌ها، رکورد یک میلیارد تومان در سه روز برای این فیلم به دست بیاید.

این فیلم به جز تهران در هفت شهر دیگر هم به نمایش درآمده و بنا به اعلام پخش‌کننده در سه روز اول اکران در شهرستان‌ها ۲۲۰ میلیون تومان فروخته است. مشهد، اراک، اصفهان، کرج، شیراز، قم و یزد شهرهایی هستند که «فروشنده» را به نمایش گذاشته‌اند.

به این ترتیب مجموع فروش این فیلم بعد از سه روز در تهران و شهرستان‌ها به یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان رسید.

پایان پیام

کد خبر : 24421 ساعت خبر : 5:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24421
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات