نقدوبررسی پشت در خبری نیست با حضور کیانوش عیاری

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «پشت در خبری نیست» به کارگردانی شبنم عرفی‌نژاد با حضور کیانوش عیاری تهیه‎کننده این فیلم روز شنبه ۲۷ شهریور در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

کیانوش عیاری که این روزها در تدارک ساخت فیلم «کاناپه»است که اوایل مهرماه فیلم‎برداری آن شروع می‎شود، در نشست نقدوبررسی فیلم «پشت در خبری نیست» شرکت کرده و به سوالات حاضرین پاسخ می‎دهد.عیاری به گفته عرفی‎نژاد فیلم‎نامه این فیلم را هم بازنویسی کرده است.

جلسه نقدوبررسی فیلم‌ «پشت در خبری نیست» ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۷ شهریور برگزار می‎شود. در این جلسه ابتدا فیلم به نمایش درمی‌آید و سپس از ساعت ۱۷:۳۰ نشست نقدوبررسی با حضور کیانوش عیاری،شبنم عرفی‌نژاد (کارگردان) و سحر عصرآزاد(منتقد) برپا می‎شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« نادر دزدی می‌کند و با جواهرات سرقتی به خانه‌ای که خواهرش پروین در آن‎جا پرستار خانگی است می‌رود. هادی نامزد پروین ،سرباز است او مامور می‌شود به همراه لیلا که دادگاه حق حضانت فرزندش را به او داده به خانه شوهر سابقش بهروز برود. خانه بهروز در همان آپارتمان پروین است.»

شهرام حقیقت دوست، مهراوه شریفی‌نیا، حسن موذنی، منصوره سپاه منصور، صالح میرزا آقایی، رضا رویگری، سوسن پرور، مهدی فریمان و رویا نونهالی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. «پشت در خبری نیست» از نهم تیرماه در هنروتجربه روی پرده رفته است.
پایان پیام

کد خبر : 25333 ساعت خبر : 9:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25333
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات