کدام رئیس‌جمهور یوزپلنگ را منقرض کرد

کدام رئیس‌جمهور یوزپلنگ را منقرض کرد

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: امروز روز یوز ایرانی است. این روز با یک خبر بد همراه شده است. دیروز انجمن یوزپلنگ ایرانی اعلام کرد در پایش‌ها فقط دو یوز ماده را شناسایی کرده است. البته باید بدانید عبارت «ما فقط دو یوز ماده داریم» با «ما فقط دو یوز ماده را پایش کردیم» خیلی فرق دارد. این خبر و همراه شدن آن با روز یوز باعث شده است که سیل تسلیت و ابراز ناراحتی درباره یوز فضای مجازی را دربنوردد.
از دیشب به برخی پروفایل‌های عمومی در اینستاگرام که عکس یوز را منتشر کرده بودند سر زدم. ببینم محتوای عکس‌های دیگرشان چیست. آنها که دوست‌دار محیط‌زیست و یا فعال و کارشناس محیط‌زیستند به جای خود اما در صفحه‌های دیگر چیزهای جالبی وجود دارد.
یک دختر که همه عکس‌های صفحه‌اش از امبرهرد بود عکس یک پلنگ را منتشر کرده و نوشته بود: یه کم وحشی می‌زنه اما حقش نبود منقرض بشه.
یک پسر که قبلا با منتشر کردن عکس بزرگمهر حسین‌پور به او لقب هنرمند گربه‌باز داده بود بعد از منتشر کردن سی ویدئو از پسری که به سلطان لب مشهور است، یک عکس یوز منتشر کرده و نوشته بود: خداحافظ گربه ایرانی!

کدام رئیس‌جمهور یوزپلنگ را منقرض کرد

یک دختر همه صفحه‌اش تاکید بر ارسال شارژ در دایرکت است نوشته بود: کاش می‌شد یه شب پیشم باشی پیشی!
یک پسر که همه صفحه‌اش درباره شکار آهوست نوشته بود: می‌خواستم نباشی اما نه برای همیشه!
یکی که از بالاوپایین به دولت، عرض ارادت دارد زیر عکس یوز نوشته بود: باز خوب شد تو سرهنگ نیستی وگرنه گراز هم تو این مملکت نمی‌موند.
یکی هم نوشته بود: من خیلی دیر فهمیدم ایران یوز داره. تسلیت به همه.
خلاصه که امروز همه یا تسلیت می‌گویند و یا فحش می‌دهند و کسی از خودش نمی‌پرسد سهم من در منقرض شدن یوز ایرانی چیست؟ واقعا همه چیز تقصیر احمدی‌نژاد و روحانی است؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 24187 ساعت خبر : 12:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24187
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات