کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری ماندگار شهرستان الیگودرز

غلامرضا سلیمانی از انجام مراسم کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری ماندگار شهرستان الیگودرز در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اعلام کرد: عملیات ساخت و تکمیل مجتمع گردشگری ماندگار با مدیریت آقای حسن بنائیان و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز گردیده است.

سلیمانی بیان کرد: مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام عملیات تکمیل و تجهیز این مجتمع گردشگری برآورد شده که تأمین اعتبار آن بر عهده بخش خصوصی می‌باشد.

 وی گفت: مجتمع های گردشگری ماندگار شامل جایگاه سوخت، رستوران سنتی، تالار پذیرایی، آب نمای موزیکال، سالن همایش، پارک کودک، موزه صنایع دستی و مجموعه بزرگ اقامتی است.

ایشان افزودند: این مجتمع گردشگری – تفریحی تعداد ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی خواهد داشت و فرآیند زمان‌بندی آن از آغاز عملیات تا بهره‌برداری کامل ۲۴ ماهه خواهد بود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه در صورت بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۲۴۰ نفر شغل ایجاد می‌شود، افزود: حجم سرمایه‌گذاری اجرای این طرح‌ها از طرف سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

قاسمی مجموع مجتمع‌های گردشگری در لرستان را در حال حاضر ۲۴ واحد عنوان و بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و نرخ بالای بیکاری در استان، بی شک افزایش تعدد مجوزهای تاسیسات گردشگری و روی آوردن به این صنعت پاک گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان است که در این راستا آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهیم بود.

پایان پیام

کد خبر : 23931 ساعت خبر : 5:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23931
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات