کنسرت ناگفته در خرم‌آباد برگزار شد

پروژه ناگفته، موسیقی‌ است که با پایبندی به اصول و حفظ گوهر سرچشمه شرقی‌اش، آمیخته با هارمونی و ارکستراسیون مدرن موسیقی غرب، موسیقی جدیدی را از این پیوند به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شهرام ناظری و حافظ ناظری در کنسرت «ناگفته، فصل نو» در سالن ورزشی کارگران خرم‌آباد روی صحنه رفتند.

حافظ ناظری درباره تور کنسرت «ناگفته، فصل نو» گفته است:‌ برای این کنسرت زحمات بسیاری کشیده شده است و هفته‌ها و ماه‌ها کار کردیم تا کاری ارائه کنیم که حداقل شبیه به هیچ چیزی نباشد که شما تا کنون شنیده‌اید. «ناگفته» قطعه‌هایی برگرفته از موسیقی ملی ایران، موسیقی کلاسیک غرب و اپرا است که در نهایت امیدوارم مردم حاصلش را پسندیده باشند.»

این کنسرت در میان استقبال کم‌نظیر مردم خرم‌آباد و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد. اجرای مثنوی پیچ یا مثنوی نی‌نامه، اندک‌اندک به صورت بداهه، قطعه ناگفته، قطعه آب‌حیات، قطعه بازآمدم بازآمدم از جمله قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد. شهرام ناظری در سخنانی از مردم فرهنگ‌دوست خرم‌آباد و قوم بافرهنگ لر تشکر کرد و گفت: خوشحالم که بعد از سال‌ها به خرم‌آباد آمدم.

کنسرت ناگفته را بخش خصوصی به تهیه‌کنندگی حافظ بهادری و رضا خسروی با همکاری و نظارت انجمن موسیقی لرستان در خرم‌آباد برگزار کرد. امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان از مسئولین اجرایی شهر خرم‌آباد و لرستان برای برگزاری و امنیت این کنسرت تشکر کرد و به گلونی گفت: مردم خرم‌آباد شبی تاریخی و به‌یادماندنی را رقم زدند.

پایان پیام

عکس: اصغر نیازی

کد خبر : 24048 ساعت خبر : 10:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24048
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات