کنسرت ناگفته کار غرب است

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: در کمال تاسف باخبر شدیم که کنسرت ناگفته در خرم‌آباد بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شده است و آقای شهرام ناظری و حافظ ناظری دو ساعت تمام جلوی زن و بچه مردم ساز زنده‌اند و خوانده‌اند. متاسفانه باخبر شدیم هزاران نفر از مردم خرم‌آباد در این کنسرت حضور داشته‌اند و متاسفانه باخبر شدیم بسیاری از مردم بعد از هر قطعه دست زده‌اند و هورا کشیده‌اند و ابراز شادمانی کرده‌اند. متاسفانه فیلم‌هایی از خرم‌آباد فیلم‌هایی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد برخی جوانان آن قدر در کنسرت انرژی مثبت گرفته‌اند که بعد از کنسرت تا خانه قدم زده‌اند و دست پدرومادرشان را رها کرده‌اند. اسنادومدارک نشان می‌دهد که ناظری پدر قطعه اندک‌اندک را بداهه‌خوانی کرده است. این قطعه متاسفانه مروج مستی در جامعه است و در آن به روشنی از رسیدن جمع مستان ابراز شادمانی می‌کند و از آمدن نازنازان و گلعذاران خبر می‌دهد و می‌پرستی را تبلیغ می‌کند.
باید با تاسف شدید اعلام کنیم این کنسرت همیشه در فضای باز اجرا می‌شود تا به مردم القا شود که درهای غرب به سوی ما باز است و ما باید از فضای بسته تمدن شرق به سمت درهای باز غرب برویم. اصرار حافظ ناظری به عنوان یک غرب‌زده و تحصیل‌کرده غرب بر تلفیق موسیقی بی‌تربیتی اپرا با موسیقی ایرانی همین است. به‌زودی اسنادی از رابطه او با غرب وحشی منتشر خواهد شد. ساز حافظ هم یک ساز التقاطی است که بیان می‌کند ما باید با غرب التقاط بشویم و صدای جدیدی تولید کنیم.
در پایان باید برای مسئولین خرم‌آبادی متاسف باشیم که شرایط را برای این مجلس لهوولعب فراهم کردند. واقعا هنرمند باید این قدر راحت کنسرت بگذارد؟ اصلا به خودشان چسبید این طور کنسرت‌گذاری؟ اگر هنرمند تا پنج دقیقه قبل از کنسرت از رفتن به روی سن مطمئن باشد باید فاتحه را خواند. ما این موضوع را از دیگر شهرها پیگیر هستیم.
با تاسف جمعیت متاسف کشوری

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 24125 ساعت خبر : 11:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24125
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات