یل‌های دهه هفتادی

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: فکر نکنید دهه هفتادی‌ها فقط آنهایی هستند که زیر نوشته‌های تتلو بق‌بقو می‌کنند و یا مجتمع کورش را به هم می‌ریزند. دهه هفتادی‌ها مثل نسل‌های دیگر خوب دارند، متوسط دارند و برخی‌شان هم ضایع هستند.
امروز خبری خواندم درباره دهه هفتادی‌ها. البته دهه هفتادی‌‌ها مدتی است در رشته‌های گوناگون حسابی خبرساز شده‌اند و رشک نسل‌های پیش از خود را برانگیخته‌اند و خبر امروز هم تاکیدی است بر توانایی این نسل در تغییر آن چه برای ما اصل بود. امروز می‌خواندم به علت گران شدن طلا زوج‌های جوان که بسیاری‌شان دهه هفتادی هستند به جای خرید طلا، نقره می‌خرند و یا برای عروسی سرویس طلا می‌خرند و بعد آن را می‌فروشند و از سرویس نقره استفاده می‌کنند. یعنی به جای این که ده میلیون تومان بدهند سرویس طلا بخرند با ۳۰۰ هزارتومان یک سرویس زیبای نقره می‌خرند. واقعا باید به این زوج‌های جوان تبریک گفت. به‌ویژه به این عروس‌ها. من خودم همیشه فکر می‌کردم دختران دهه هفتادی خیلی به فکر ظاهر و مد هستند و مثل ما قانع نیستند و زود از عشق و عاشقی سیر می‌شوند و گاه بعد از یک هفته از عروسی طلاق می‌گیرند اما حالا دیدم که در این نسل هم هستند بزرگانی که بر باورها و روش‌های غلط گذشته خط می‌کشند و خود را اسیر نمی‌کنند.
ما باید امیدوار باشیم که دهه هفتادی‌‌ها بیشترشان خوب باشند. در آینده از این نسل بیشتر خواهیم شنید. اینها ان‌شاالله مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ را درو می‌کنند و یقین بدانید از این نسل دخترانی خواهند آمد که گونی گونی طلا از مسابقات جهانی برایمان می‌آورند. یادتان باشد هیچ وقت یک دهه هفتادی را دست‌کم نگیرید شاید برای خودش یلی باشد.
باقی بقایتان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 23958 ساعت خبر : 4:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23958
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات