گلونی

ازجان و از دل سالار عقیلی نقد و بررسی می‌شود

ازجان و از دلِ سالار عقیلی نقد و بررسی می‌شود

آلبوم موسیقی «از جان و از دل» با آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی چهارشنبه ۲۸ مهر ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای ارسباران بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی آلبوم موسیقی «از جان و از دل» با حضور داریوش پیرنیاکان، علی جهاندار، اردشیر کامکار، مهیار علیزاده و کورش متین از پیشکسوتان موسیقی نقد و بررسی می‌شود.

آلبوم موسیقی «از جان و از دل» تابستان و پاییز سال ۱۳۹۳ توسط گروه قمر با همراهی ۱۶ نوازنده ضبط و ابتدای سال ۹۵ در دو لوح فشرده منتشرشده است.

همچنین آلبوم موسیقی «بر مدار زمان» اثر فرهاد صفری نیز در این برنامه رونمایی می‌شود.

ازجان و از دلِ سالار عقیلی نقد و بررسی می‌شود

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سیدخندان خیابان جلفا مراجعه و یا با تلفن‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

درباره سالار عقیلی

سالار عقیلی (متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶، تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است.

وی اصالتاً از پدری مازندرانی و اهل کردکوی و مادری آذربایجانی است.

سالار عقیلی به همراه خانواده‌اش در صدا و سیمای ایران، خرداد ۱۳۹۵

سالار عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت. هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل