آخرین وضعیت مسکن مهر

طبق گزارش‌های رسمی، طرح مسکن مهر در طول سه سال گذشته، ماهانه حدود نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برآوردهای موجود حدود ۷۰۰ هزار واحد نیمه کاره باقی مانده است.
از پرند بشنوید که مدیرعامل شرکت عمران پرند از پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای مسکن مهر در این شهر خبر داد و گفت: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به وظایف خود در طرح مهر عمل کنند تا پایان سال ۵۰۰۰ واحد از این طرح را به متقاضیان تحویل می‌ دهیم.
همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفته است: موضوع مهم در زمینه مسکن، مسائل و مشکلات تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر است و امیدواریم تا پایان امسال در بحث زیربنایی کمبودها را رفع کنیم و واحدها را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.
اما مدیر مسکن و راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به ساخت بیش از  ۳۳ هزار مسکن مهر در این استان، از تحویل ۱۸ هزار واحد از آن ها به متقاضیان خبر داد و گفت: امکانات روبنایی نظیر مراکز آموزشی ، درمانی و مذهبی در برخی شهرک‌های مسکن مهر استان فراهم می شود و  ساخت ۶ واحد آموزشی ، ۹ مسجد و همچنین ساخت واحدهای تجاری اجاره ای در نقاط مختلف استان شروع شد. وی با اشاره به اینکه جایگزینی واجدان شرایط شروع شده ابراز امیدواری کرد این تعداد از واحدها تا  نیمه اول ۹۶ تحویل متقاضیان شود.
و غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس طی نامه‌ای به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس که وابسته به بانک مسکن است، اخطار کرد هر چه سریع‌تر بلوک‌های باقی‌مانده فاز ۳ را تکمیل کند و تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری به متقاضیان تحویل دهد.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 27093 ساعت خبر : 6:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27093
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات