سیدعباس صالحی سرپرست وزارت ارشاد شد

سیدعباس صالحی سرپرست وزارت ارشاد شد

با حکم رییس‌جمهور، سیدعباس صالحی به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حسن روحانی ریاست جمهوری طی حکمی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد. متن حکم حجت الاسلام دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سیدعباس صالحی
با تشکر فراوان از خدمات جناب آقای جنتی در دوران مسئولیت‌شان در سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم، شما را به سرپرستی «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» بر می‌گزینم.
امید است با توفیق الهی و یاری و همدلی همه همکاران آن وزارت، در خدمت به ملت شر یف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

سید عباس صالح شریعتی (زاده ۱۳۴۲ در مشهد) مشهور به سید عباس صالحی فعال فرهنگی و حوزوی ایرانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است. او معاون سابق فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بود که به واسطه حضور در منصب معاونت فرهنگی و سرپرستی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد عرصه سیاست و رسانه شد.

در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ خورشیدی، او از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و توانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

پایان پیام

کد خبر : 27072 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27072
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات