ضایعات بچه مدرسه‌ای در کشور

ضایعات بچه مدرسه‌ای در کشور

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: دیروز برایتان از کنسرت نوشهر نوشتیم و خبر داددیم که بعد از هفت سال قرار است در نوشهر کنسرت برگزار بشود و از مسئولین خواستیم تلاش هفت ساله دوستان را ارج بگذارند و نگذارند خدای نکرده صدای سازی در نوشهر بلند شود. خوشبختانه امروز باخبر شدیم قرار نیست کنسرت در نوشهر برگزار بشود و قرار بر یک بزرگداشت است که در آن بزرگداشت یک سازی هم می‌زنند. از نوشهر خبر می‌رسد مردم با تجمع مقابل اداره ارشاد این شهر یک صدا فریاد می‌زنند: کنسرت هرگز، برجام باطل!
پس با این خبر خوش به سراغ سر خط خبرها می‌رویم.

الزام داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس
این سوسول‌بازی نمی‌خواهد تمام بشود؟ مگر سوئیس است که برای سرویس مدارس معاینه فنی بگیریم؟ یک مشت بچه را می‌خواهیم از خانه ببریم مدرسه. همین. فوقش در مسیر هم برخی می‌میرند. ها؟ ضایعات کار است. آیفون هفت هم ضایعات دارد بعد می‌خواهید بچه تخس مدرسه‌ای که یک جا بند نمی‌شود ضایعات نداشته باشد؟

ضایعات بچه مدرسه‌ای در کشور

استفاده افراطی از اینترنت نشانه وجود مشکلات روانی
مشکلات روانی هم اغلب ریشه در تنهایی دارند. آدم اگر تنها نباشد و زن و زندگی داشته باشد که درنت ولگردی نمی‌کند. البته تنهایی هم ریشه در بی‌پولی دارد. بی‌پولی هم ریشه در اقتصاد دارد و اقتصاد ریشه در اختلاس دارد و اختلاس ریشه در باندبازی دارد و باندبازی ریشه در چیزهایی دارد که نمی‌توانم بگویم. شما هم اصرار نکنید. به جوانی من رحم کنید.

خستگی راننده پراید، پنج قربانی گرفت
راننده پراید خسته هم نباشد احتمال مرگ‌ومیر هست. خسته اگر باشد که دیگر فاتحه. تو را به خدا اگر پراید دارید هرگز خسته نشوید.

تاکید مجدد وزارت ارشاد بر لغو مجوز یالثارات
واقعا از وزارت ارشاد سپاسگزاریم. خیلی ممنونیم. اصلا راضی به این یادآوری‌ها نیستیم. شما تاکید هم نکنید عزیزید. می‌دانیم همین کار از دست‌تان برمی‌آید. خدا میداند بیتشر از این انتظار نداریم. یعنی مجوزش لغو نمی‌شد هم باز شما برای ما عزیز بودید. اجازه بدهید از همین تریبون خطاب به آقای جنتی پسر بگوییم: خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

باقی بقای‌تان

کد خبر : 25695 ساعت خبر : 6:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25695
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات