موسیقی لرستان با «ملکی‌ها» آنلاین می‌شود

موسیقی لرستان با «ملکی‌ها» آنلاین می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی نخستین سامانه پخش زنده کنسرت در ایران، در ادامه برگزاری برنامه‌هایش این بار به سراغ موسیقی نواحی رفته و نخستین کنسرتِ آنلاین موسیقی نواحی را با گروه «ملکی‌ها» رقم می‌زند.
گروه موسیقی «ملکی‌ها» (براداران ملکی) که در قالب موسیقی محلی لرستان فعالیت می‌کنند، قصد دارند کنسرت خود را چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه ببرند.
گروه «ملکی‌ها» از هفت برادر تشکیل شده که حدود ۲۰ سال در حوزه سازسازی فعالیت‌کرده‌اند. سرپرستی این گروه برعهده قباد ملکی است. هر کدام از برادران ملکی یکی از سازهای موسیقی ایرانی را می‌سازد و در نواختن آن ساز هم تبحر دارد. اردشیر کامکار دو قطعه از ساخته‌های خود را به گروه «ملکی‌ها» تقدیم کرده که در کنسرت پیش‌رو این آثار اجرا می‌شوند.

photo_2016-09-26_21-16-51موسیقی لرستان با «ملکی‌ها» آنلاین می‌شود

قباد ملکی کمانچه، مسعود ملکی عود، سعید ملکی تار، حمید ملکی سنتور، وحید ملکی سنتور، مجید ملکی تنبک و رامین ملکی دف و دهل؛ اعضای اصلی گروه «ملکی‌ها» هستند. خوانندگی این گروه برعهده رادمهر علیپور است. همچنین کاووش سهرابیان نی، اشکان مرادی کمانچه، ساسان بازگیر تاررود (سازی ساخته ملکی‌ها) نوازندگان مهمان خواهند بود.
نخستین کنسرت گروه «ملکی‌ها» و نخستین کنسرتِ آنلاین در عرصه موسیقی نواحی، چهارشنبه هفت مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در کنسرت «ملکی‌ها» و دیدنِ این اجرا در تالار اندیشه می‌توانند به سایت ایران‌کنسرت مراجعه و بلیت تهیه کنند. همچنین کسانی که می‌خواهند این کنسرت را به صورت آنلاین ببینند، با مراجعه به این سایت ثبت‌نام خود را انجام دهند.
پایان پیام

کد خبر : 25692 ساعت خبر : 6:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25692
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات