نمایندگان تئاتر لرستان در جشنواره فجر مشخص شدند

نمایندگان تئاتر لرستان در جشنواره فجر مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی روزنامه لرستان / ۷ مهر نوشت:

امروز، هفتم مهر ماه روز «آتش‌نشانی و ایمنی» بود. به همین مناسبت طی مراسمی از آتش نشانان نمونه، بازنشسته و آتش‌نشانانی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند با اهدا لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد. مهر نوشت در این مراسم آزاد دانیالی، سعید مرادی و نصرالله به عنوان آتش نشانان بازنشسته سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد تقدیر شدند. هم‌چنین در این مراسم از پیمانکارانی که در امر ایمن‌سازی ساختمان‌ها و رعایت نکات ایمنی در ساخت و سازهای شهری اقدام کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

نمایندگان تئاتر لرستان در جشنواره فجر مشخص شدند

سعید شاهرخی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب لرستان با اشاره به تأثیر مسائل فرهنگی بر مشکلات جامعه افزود: وقوع بسیاری از مشکلات جامعه درنتیجه تأثیرپذیری از مسائل فرهنگی است که در صورت توجه به بخش فرهنگ بسیاری از مشکلات نیز برطرف می‌شوند. وی با اشاره به تلاش برای فراهم‌سازی بسترهای لازم فرهنگی هنری در استان لرستان عنوان کرد: این تلاش‌ها در جای خود قابل‌قبول است اما نباید به وضعیت موجود قانع بود و باید تلاش کرد که فضای فعالیت‌های فرهنگی در استان لرستان بازتر شود.

حرف فرهنگ شد یک خبر از تئاترهای راه یافته به جشنواره فجر بخوانید. به گزارش مهر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان ظهر امروز چهارشنبه با حضور مسئولان و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. نمایش‌های «روشان» از خرم‌آباد و «سرگشتگان سعادت» از دورود برگزیده جشنواره تئاتر لرستان شدند و در جشنواره تئاتر فجر نماینده استان خواهند بود.

معاون استاندار لرستان،‌ ظهر امروز در کارگروه پسماند استان لرستان با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متخلفان در حوزه دفع غیراصولی پسماندهای پزشکی در استان افزود: ضرورت دارد اداره حفاظت محیط‌زیست استان لرستان با متخلفان دفع غیراصولی پسماندهای پزشکی برخورد جدی کند تا از بروز آلودگی‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود. اصلانی دفع اصولی پسماندهای عفونی در سطح استان را نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم و انجام اقدامات فرهنگی در جامعه دانست و بیان کرد: دفع اصولی پسماندهای عفونی باید در مدت ۴۵ روز آینده در استان لرستان اجرایی شود.

تسنیم نوشت مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان هم با انتقاد از عدم همکاری متولیان امر در ایمن‌سازی و دفع اصولی زباله‌های پزشکی عنوان کرد: اداره حفاظت محیط‌زیست استان لرستان تا مراحل پلمپ مطب‌های پزشکی نیز اقداماتی انجام داده اما تاکنون همکاری قابل‌توجهی از سوی برخی متولیان با این امر انجام نگرفته است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 25963 ساعت خبر : 6:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25963
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات