پیشنهاد بی‌شرمانه برای خدمت به ورزش

امروز دو خبر ۳۰درصدی در رسانه‌ها داغ شد. نخست اینکه قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: «۳۰ درصد مواد غذایی در ایران از مزرعه تا زمان تهیه و مصرف دور ریخته می‌شود. وی زیاده‌خواری را نوعی ناامنی غذایی عنوان کرد که بیماری، چاقی و افزایش هزینه از منابع سلامت کشور را در پی دارد». این زیاده‌خواری به نظر می‌آید در همه شئونات کشور گسترده شده است.

دومین خبر ۳۰درصدی هم از این قرار است که در حالی که همه فکر می‌کردند درصد بالایی از دختران فقط برای به دست آوردن شرایط ازدواج بهتر به دانشگاه می‌روند حالا دکتر محمدرضا مسجدی در نشست خبری امروز وزارت بهداشت گفت: «۳۰ درصد دانشجویان دختر قلیان مصرف می‌کنند. قلیان، فقط تفریح نیست. طی چند سال آینده باید منتظر بروز سرطان در این افراد باشیم». پس پیدا کردن شرایط راحت برای کشیدن قلیان هم به دلایل هجوم دختران به دانشگاه‌ها اضافه شده است.

نرخ تورم هم در این سال‌ها داستانی شده است. امروز خبر اول اقتصادی رسانه‌ها سخنرانی اسحاق جهانگیری در مورد تورم بود. «جهانگیری کاهش تورم را یکی از توفیقات دولت برشمرد و گفت: تورم ۹ درصد و رشد اقتصادی ۵٫۴ درصد با جیب مردم سازگار نیست چون کاری که با اقتصاد کشور کردند به این راحتی قابل جبران نیست». جملات سنگینی بود! پرسش امروز همه این بود که نمی‌شود از یک‌طرف هم اقتصاد رشد کرده و تورم پایین آمده باشد و از طرف دیگر در جیب ملت همچنان شپش قاپ بیاندازد.

یک پیشنهاد بی‌شرمانه در خبرگزاری‌های کشور بیشتری بازدیدکننده را داشت. «یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست بر یکی از فدراسیون‌های ورزشی برای اینکه بتواند خدمت بیشتری به ورزش بکند! با یافتن بستگان نزدیک به گودرزی وزیر ورزش و جوانان، در یکی از استان‌های کشور، به وی پیشنهاد هدیه یک ساختمان چند طبقه را داده است. موضوع به گوش وزیر ورزش می‌رسد و بلافاصله طی تماسی با اداره کل ورزش و جوانان استان مذکور، فرد مورد نظر را نیز صبح روز بعد از چرخه انتخابات فدراسیون خارج می‌کند». احتمالا ریاست بر یک فدراسیون ورزشی سود کلانی دارد که بعضی‌ها دست به چنین ریسکی می‌زنند.

پایان پیام

کد خبر : 27016 ساعت خبر : 7:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27016
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات