اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه اقماری الشتر دانشگاه لرستان

دانشجویان دختر واحد اقماری الشتر دانشگاه لرستان به‌دلیل مشکلاتی مانند نداشتن امکانات و امنیت خواهان انتقال به دانشگاه لرستان هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دانشجویان دختر دانشگاه اقماری الشتر مدتی است که به برخی کاستی‌ها در این دانشگاه اعتراض دارند و تا به حال نیز تجمعاتی داشته‌اند و با مسئولین هم جلسه‌های مکرر برگزار کرده‌اند، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌اند.

به گفته دانشجویان مهندسی آی تی و سخت افزار واحدهای اقماری الشتر دانشگاه لرستان، در تاریخ ۵ آبان طی جلسه ای با دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان، مشکلات خود را مطرح کردند، اما دکتر عزیزی با انتقال آنها به دانشگاه لرستان مخالفت کرد.

این دانشجویان فردا دوشنبه اول آذر در استانداری لرستان جلسه دارند تا شاید نتیجه‌ای بگیرند. مسئولان قول داده‌اند مامور ویژه‌ای برای حل مشکل آنها در نظر بگیرند. این دانشجویان طوماری امضا کرده‌اند که قرار است به وزارت علوم و کمیسیون آموزش مجلس فرستاده شود.

مشاهده خبرنگار گلونی از وضعیت دانشگاه اقماری الشتر (ساختمان فنی و حرفه‌ای پسران الشتر که به صورت استیجاری در اختیار این دانشجویان است) نشان می‌دهد که این دانشجویان دختر از برخی امکانات اولیه هم برخوردار نیستند و اوضاع بسیار اسف‌بار است.

پایان پیام

کد خبر : 28217 ساعت خبر : 5:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28217
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

طرح دانشگاه اقماری در شهرهای کوچک کاملا اشتباه بود چون دانشجوی غیربومی نه شناختی دارد و نه میتواند در یک شهر کوچک به تحصیل ادامه دهد. حتی یک بازار برای خرید و فرهنگ درست با دانشجوی دختر وجود ندارد. خواهش میکنم مسئولان دانشگاه لرستان دانشجویان غیربومی خصوصا دخترهارو به دانشگاه اقماری نفرستند