تقدیر از تجربیات موفق سمن‌های محیط زیستی

در جشنواره تجربیات موفق سمن‌های محیط زیستی پیش بینی می‌کردیم در بهترین حالت از ۱۰ تجربه موفق قدردانی کنیم امابه حدی تجربیات خوب ارسال شد که در نهایت به ۳۵ تجربه برای تقدیر رسیدیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین جشنواره تجربیات موفق سمن‌های محیط زیستی، گردشگری پایدار و انجمن‌های دانشجویی گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره که به پیشنهاد رئیس سازمان برگزار شد این بود که این پیام را به تمام افرادی که در گوشه و کنار کشور برای حفظ محیط زیست و افزایش تاب آوری زیست بوم تلاش می‌کنند، برسانیم که شما دیده می‌شوید.

محمد درویش افزود: مجموعاً ۱۰۹ تجربه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که خیلی بیش از انتظار ما بود. همه می‌گویند که ۸۹۱ سازمان مردم نهاد محیط زیستی در کشور هست اما از این تعداد چند سازمان مردم‌نهاد فعالند.

درویش تصریح کرد: برخی معتقدند تنها ۱۰ درصد سازمان‌های مردم نهاد فعالند در حالی که ارسال این تعداد آثار به دبیرخانه نشان می‌دهد که سازمان‌های مردم نهاد بسیاری فعال هستند.

وی ادامه داد: ما این جشنواره را برگزار کردیم تا کارهای ارزشمندی که توسط سازمان‌های مردم نهاد اتفاق افتاده را معرفی کنیم. در صورتی می‌توانیم جریان کاهنده تخریب محیط زیست را داشته باشیم که مردم در حفاظت آن شریک باشند. از این رو این جشنواره برای شروع کار خوب بود.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کردیم در بهترین حالت از ۱۰ تجربه موفق قدردانی کنیم اما به حدی تجربیات خوب به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت به ۳۵ تجربه برای تقدیر رسیدیم هر چند ۱۰۹ تجربه شایسته قدردانی هستند.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا زمینه‌ای را فراهم کنیم که این تجربه‌های موفق در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست حضور بیابند.

پایان پیام

کد خبر : 27485 ساعت خبر : 12:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27485
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات