خبری از اکران برادرم خسرو نیست

۹ ماه از جشنواره فیلم فجر گذشته است و هنوز از اکران یکی از فیلم‌های موردتوجه قرار گرفته در جشنواره خبری نیست. «برادرم خسرو» اولین فیلم احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی هنوز قراردادی برای اکران با گروه‌های سینمایی نبسته است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، احسان بیگلری کارگردان فیلم «برادرم خسرو» در خصوص زمان اکران این فیلم اظهار داشت: «امیدوارم که شورای صنفی نمایش و پخش‌کننده تصمیم درستی برای اکران این فیلم بگیرند، تا فیلم تلف نشود. به هر حال این فیلم اول من است و می‌خواهم در زمان مناسبی اکران شود و نه در یک زمان سوخته، البته هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نیست.»

او درباره حس و حالی که زمان دیدن فیلم خود بر پرده دارد، گفت: «مشخص است که خیلی حس خوبی دارم؛ چون تا آن لحظه‌ای که فیلم اکران نشود و مردم فیلم را نبینند، انگار که هیچ کاری نکرده‌ام و اصلا تا تولد فیلم من به طور کامل به پایان نرسد، دست و دلم به ساخت فیلم جدید نمی‌رود.»

بیگلری در خصوص یکسان بودن فیلم ساخته شده با ایده‌آلی که در ذهن داشت، عنوان کرد: «طبیعی است که کار در نهایت هیچ‌گاه چیزی نمی‌شود که می‌خواستی و با ایده‌آل‌ها فاصله دارد، ولی وقتی فیلمی با هر شرایطی ساخته می‌شود، دیگر خود دارای یک حیات مستقل است.»

پایان پیام

کد خبر : 27300 ساعت خبر : 11:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27300
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات