خدمات امدادی همدلانه رسید

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

این ‌فست‌دودهای لعنتی

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: «به‌تازگی روش جدیدی موسوم به «فست‌دود» برای عرضه‌ی قلیان‌های یک‌بار مصرف یا اجاره‌ای ابداع شده است.» یعنی هر طرفِ فرهنگ‌سازی رو می‌گیریم، یه ‌طرف دیگه‌اش از دست‌مون درمی‌ره. روی جمع‌آوری و بازیافت زباله تمرکز می‌کنیم، آمار کتاب‌ نخوندن تو ذوق می‌زنه. روی سلامتِ محصولات غذایی تمرکز می‌کنیم، خودمون دستی‌دستی می‌ریم به استقبالِ سرطان. یعنی موندم بعضی‌ها چه جوری هم‌زمان برای همه‌ی مسائل فرهنگی و هنری و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی کشورشون فرهنگ‌سازی می‌کنن!

سردترین نقطه‌ی دنیا

می‌گن: «سردترین نقطه‌ی جهان یک آزمایشگاه تخصصی است که در آن دانشمندان با عبور از مرزهای فیزیکی تا حد ممکن به صفر مطلق نزدیک شده‌اند.» البته برای ما کماکان سردترین نقطه‌ی دنیا، با اختلاف زیاد، خونه‌ایه که توش قورمه‌سبزی برات نپزن چون سرما خورده‌ای و به ‌جاش خورش شلغم بپزن، چون می‌دونن محاله بهش لب بزنی. بعد هم، با اختلاف کمتر، جاییه که شوهرخاله و شوهرعمه‌ات جوک‌های بی‌مزه تعریف کنن و شما هم چون بهشون بدهکارین، خانوادگی مجبورین بخندین. بعد می‌تونه همین آزمایشگاه خارجی باشه!

خدمات امدادی همدلانه رسید

رئیس انجمن صنفی امدادخودروهای کشور از ارتقا کیفیت خدمات امدادی به تمام رانندگان کشور خبر داد و گفت: «امدادگران جاده‌ها ضمن بستن پیمان همدلی با پلیس راهور، رضایت‌مندی بیشتر مردم را دنبال می‌کنند.» چه خوب که هنوز پیمان همدلی به کار میاد، چون ما فکر می‌کردیم برای این‌جور مسائل باید تفاهم‌نامه امضاء کرد. چه خوب که بدون قسم‌نامه‌ی بقراط‌طور و تفاهم‌نامه‌ی اقتصادی هم هنوز می‌شه به ارتقای کیفیت خدمات به ویژه از نوع امدادیش امیدوار بود!

موج جدید خودگرفت در راه است

می‌گن: «شرکت خودروسازی فِراری به تازگی از خودرویی با قیمت ۲٫۲ میلیون دلار رونمایی کرده است، اما تمام دستگاه‌های تولیدشده از این مدل خودرو قبل از رونمایی پیش‌فروش شده‌اند.» با این حساب موج جدیدی از سلفی و خودگرفت تو دنیا در راهه. به این‌جا هم که می‌رسه، یه نفر ماشین رو می‌خره، بعد هر روز به ‌یکی اجاره‌اش میده تا طرف باهاش بتونه سلفی بگیره و ادعای شاخ بودن تو اینستاگرام بکنه!

پایان پیام

کد خبر : 28280 ساعت خبر : 12:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28280
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات