پشت میز نشین‌ها

پشتِ میز نَشین‌ها

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

خارجی‌های شکستِ عاطفی‌خور

می‌گن: «با تحقیقاتی که روی چهار هزار نفر در دنیا انجام شده، مشخص شده که بزرگ‌ترین حس شکست در دنیا حس ناشی از شکست عاطفی است.» اون‌وقت شما هی با شعار شش‌تایی‌هاش و چهارتایی‌هاش کل تحقیقات بین‌المللی رو زیر سؤال ببرین. البته یه تشکر ویژه هم از اون چهارهزار نفر می‌کنیم که شکست در پیدا کردن شغل، شکست در کنکور و شکست در خرید خونه رو جزو آمار شکست‌هاشون حساب نکردن. درباره‌ی شکست‌های عاطفی هم باید از ما یاد بگیرن که کلاً تو این حوزه سِرّ و کرخت شدیم و بعد از هر شکست عاطفی فوقش حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی‌مون رو عوض می‌کنیم و دوباره پرشور برمی‌گردیم به میادین!

پشتِ میز نَشین‌ها

می‌گن: «ایجاد شدن لخته‌ی خون، آسیب به مهره‌های گردن و ستون ‌فقرات، پوکی استخوان، چاقی و سندرم تونل کارپال از جمله مهم‌ترین تهدیدات پشت‌میزنشین‌هاست.» شما اون میز مناسبی رو که قراره منِ جوون پشتش بنشینم مشخص کن، قول می‌دم اگر سکته‌ی قلبی و مغزی هم تو این بسته‌ی آسیب‌هاش بذاری، از پشتش نه‌ تنها تکون نخورم بلکه اجازه ندم با همه‌ی این آسیب‌ها یک‌لحظه هم خدمت‌رسانی فراموشم بشه. یعنی اگر با برانکارد بیارنم، با هلی‌کوپتر امداد هم از پشت میز جمعم کنن، بازم فرداش سر کارم حاضر می‌شم!

راهکار حمایتی از ورزشکاران

می‌گن: «بهترین راه مراقبت از وضعیت قلبی ورزشکاران قبل از ورزش و جلوگیری از مرگ ناگهانی آن‌ها گرفتن نوار قلب قبل از ورزش است.» البته این نسخه‌ها مال اوناییه که لااقل لباس مناسب ورزشی رو فدراسیون متبوع‌شون در اختیارشون گذاشته، وگرنه ورزشکارهای ما اول باید مشکل لباس رو با اسپانسر و حامی تیم‌های ملی‌شون حل کنن، بعد برن سراغ نوار قلب و به قول بعضی‌ها این قرتی‌بازی‌ها. البته اگر اصلاً وجود پزشکِ تیم برای فدراسیون‌شون تعریف شده باشه!

هیس! طاعون نزدیک است

می‌گن: «تأثیر آلودگی صوتی بر سلامت در افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت، فشار خون، افسردگی، کاهش شنوایی و افزایش استرس تا حدی است که سازمان جهانی بهداشت آلودگی صوتی را طاعون مدرن نامیده است.» اون‌وقت این سازمان جهانی تا حالا گذرش به اتوبان‌های شلوغ هم افتاده یا از همون فاصله داره برای کل دنیا نسخه می‌پیچه و ابراز نگرانی می‌کنه؟ یعنی کل بیماری‌ها رو یه‌جا می‌تونی تو همین اتوبان‌های شلوغ ببینی!
پایان پیام

کد خبر : 28983 ساعت خبر : 1:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28983
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات