پیشرفته‌ترین سالن ایران میزبان کنسرت لری‌ است

استاد فرج علیپور و گروه تال، ۱۵ دی‌ماه در برج میلاد به روی صحنه می‌روند. این کنسرت که به مناسبت شب چله برگزار خواهد شد به همت گروه تال و پایگاه خبری گلونی در سالن اصلی مرکز همایش‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سالن اصلی مرکز همایش‌ها با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر در ۲ طبقه هم‌کف و بالکن، با امکانات منحصر به‌فرد و فضاهای اختصاصی بهترین مجموعه همایش در شهر تهران است.

سیستم صوتی

با در نظر گرفتن کاربری سالن اصلی مرکز همایش‌ها برای همایش، سخنرانی، اجرای کنسرت، سینما، با استفاده از تکنیک Line Array به‌صورت معلق در قسمت‌های مرکز – راست – چپ به سمت تماشاگران و مخاطبان قرار گرفته است و بلندگوها از سری Vertec است. افزون بر تجهیزاتی که بیان شد، برای تولید حجم کافی صدا به هنگام اجرای کنسرت یا پخش موسیقی، چهار Sub Woofer در قسمت زیر صحنه تعبیه شده است.

اتاق کنترل صوت

دارای تجهیزاتی است که عموماً در یک استودیوی ضبط موسیقی به کار برده می‌شود و قابلیت ضبط به‌صورت Multi Track  را بر روی ۴۸ باند و تدوین پس از اجرای برنامه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تجهیزات سینمایی

۲ دستگاه آپارات سینمایی ۳۵ میلیمتری و پرده نمایش به ابعاد ۱۷۰ مترمربع و ویدئو پروژکشن با پرده نمایش به ابعاد ۸*۶ می‌باشد. سیستم صوتی دالبی دیجیتال ۱/۵ شامل بلندگوهای Right، Left، Center و Surround است.

سیستم ترجمه همزمان

دارای ۶۰۰ گوشی سبک بی‌سیم و توانایی ترجمه ۸ زبان را برای شرکت‌کنندگان داخل سالن است

دوربین‌های تصویربرداری Broad Cast سالن اصلی

سیستم تصویربرداری سالن اصلی با ۵ دستگاه دوربین ثابت با قابلیت اتصال ۴ دستگاه دوربین پرتابل صورت می‌گیرد، کارگردانی از راه دور توسط کنترل‌کننده‌های دوربین، همراه با توانایی ضبط، میکس و تدوین بعد از تولید با کیفیت Broad cast به‌صورت زنده و همزمان به استودیو و واحد سیار و از طریق فیبر نوری به سازمان صداوسیما ارسال می‌شود.

قابلیت درج زیرنویس، ۸ دستگاه ضبط، آرشیو تصاویر روی لوح فشرده و امکان پخش زنده آن بر روی شبکه اینترنت از دیگر امکانات سالن اصلی می‌باشد.

پایان پیام

 

کد خبر : 28583 ساعت خبر : 6:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28583
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات