گلونی

آمار فروش فیلم‌های روی پرده

آمار فروش فیلم‌های روی پرده

آمار فروش فیلم‌های روی پرده

به گزارش پایگاه خبری گلونی طبق آخرین آمار، فروش فیلم «سلام بمبئی»  ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون در کشور اعلام شده است. این فیلم که در تهران و شهرستان‌ها، ۸۵ سینما را در اختیار دارد فقط پنجشنبه، ۲۳ دی‌، ۱۰۶ میلیون تومان در تهران فروش داشت. این احتمال وجود دارد که سلام بمبئی در ادامه اکران موفق خود بتواند، رکورد فروش فیلم‌ها را بشکند.

 فروش هفت‌ماهگی، به کارگردانی هاتف علیمردانی با ۳۸ سالن سینما، ۶۵۰ میلیون تومان شده و شب گذشته هم در تهران، ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

یتیم‌خانه ایران، به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نیز رقم دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان را رد کرده است و فعلا در دو سالن سینمایی تهران و ۱۷سالن شهرستان نمایش داده می‌شود؛ ضمن اینکه در شهرهای بدون سینما هم از طریق طرح سینما سیار در ۳۰ محل اکران می‌شود.

خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم، در دو روز ابتدایی اکران خود، ۵۰ میلیون تومان فروخت. اکران این فیلم که از چهارشنبه ۲۲ دی‌ به سینماها آمده است، در دو روز ابتداییِ اکران خود در ۱۴ سالن در تهران آغاز شد. رئیس دفتر پخش این فیلم می‌گوید با توجه به اینکه فیلم، بدون سرگروه اکران می‌شود، فروش خوب دو روز اول، باعث اقبال سینماداران شده و تعداد سالن‌های اکران‌کننده خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم از هفته جدید بیشتر می‌شود و نمایش این فیلم در شهرهای دیگر از جمله کرج و مشهد هم از ۲۵ دی‌ آغاز می‌شود.

آمار فروش فیلم‌های روی پرده

مشکل گیتی، به کارگردانی بهرام کاظمی با هشت سالن سینما در تهران و ۲۰ سالن در شهرهای دیگر تاکنون به رقم فروش ۸۴۰ میلیون تومانی رسیده است.

همچنین فیلم وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی که اخیرا جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه‌ی جشنواره «جیپور» هند را گرفته است، با ۲۲ سالن در تهران و شهرستان‌ها ۴۳۰ میلیون تومان فروخته است.

فیلم گیتا، هم به کارگردانی مسعود مددی با ۱۱ سالن در تهران و ۱۶ سالن در شهرستان تاکنون ۳۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش چهار اصفهانی در بغداد، نیز به کارگردانی محمدرضا ممتاز در کل کشور تا ۲۳ دی‌ به ۴۳۵ میلیون تومان رسیده است.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل