گلونی

ورود سامانه بارشی جدید از شنبه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو کشور طی دو روز آینده، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعدازظهر روز شنبه چهارم دی و تداوم بارش باران و برف خبر داد.

احد وظیفه با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت سامانه بارشی، امروز (چهارشنبه اول دی) برای مناطقی از شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می شود، گفت: این سامانه اواخر چهارشنبه از سمت شمال شرق از کشور خارج خواهد شد. همچنین در این روز خلیج فارس مواج و در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم دی، جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد بود. از بعدازظهر روز شنبه چهارم دی با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب و غرب بارش برف و باران در این مناطق آغاز خواهد شد و روز یکشنبه گستره آن علاوه بر این مناطق، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را نیز در بر خواهد گرفت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه، صاف، گاهی افزایش ابر، همراه با غبارصبحگاهی  با بیشینه و کمینه دمای ۸ و منفی ۱ درجه سانتیگراد و ۹ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل