برخی اعضای شواری شهر خرم‌آباد برای خدمت خواب ندارند

برخی اعضای شواری شهر خرم‌آباد برای خدمت خواب ندارند

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: پنج ماه به انتخابات شورای شهر باقی مانده است ولی از حالا نامزدهای این انتخابات تبلیغات را شروع کرده‌اند.
البته این نامزدها به‌صورت چراغ خاموش و کاملا زیرپوستی از چند ماه قبل این تبلیغات را کلید زده بودند ولی با نزدیک شدن به زمان نام‌نویسی این فعالیت‌ها رنگ‌ و روی جدی‌تری به خود گرفته است.
در میان این هیاهو، نمایندگان کنونی شورای شهر هم دست‌ به‌کار شده‌اند و به‌ویژه در فضای مجازی با ایجاد صفحات و پویش‌های متعدد، سعی بر این دارند که شهروندان را دوباره ترغیب کنند که به آنها رای دهند.
اگر از این نکته بگذریم که طبق قانون انتخابات هرگونه تبلیغات در زمانی غیر از زمان مشخص‌شده برای تبلیغات قانونی نیست، باید به نکته‌ای اشاره کنیم که حتما این نمایندگان فراموش کرده‌اند. اعضای کنونی شورای شهر خرم‌آباد یک دوره نماینده مردم در این پست مهم شهری بوده‌اند و در این دوره، مدیریت شهریِ خرم‌آباد یکی از پرانتقادترین دوره‌های خود را طی کرده است. از دعواهای درونی اعضا و حساب‌کشی‌های آشکار و نهان گرفته تا نصب و برکناری چندباره‌ی شهرداران خرم‌آباد که همین شهرداران مصائب فراوانی را برای شهر به‌وجود آوردند. بعد از گذشت نزدیک به چهارسال از انتخاب این اعضا، هنوز هیچ برنامه مدونی برای مدیریت شهری خرم‌آباد منتشر نشده است.

برخی اعضای شواری شهر خرم‌آباد برای خدمت خواب ندارند

این اعضا قبل از اینکه بازهم مهربان شوند و رگ مردم‌داریشان باد کند و به دنبال جلب اعتماد دوباره شهروندان خرم‌آباد باشند در مرحله نخست باید کارنامه کاری خود را در این چهار سال بیان کنند. این نمایندگان کنونی و نامزدهای چند ماه بعد، باید توضیح دهند در زمان عضویت در شورای شهر، به جز درگیری‌های جناحی و باندی خدمت دیگری هم انجام داده‌اند؟
اعضای شورای شهر باید بیان کنند که سهمشان در مشکلاتی که برای شهروندان خرم آبادی در این چند ساله ایجاد شده است چقدر است.
از همه مهم‌تر و قبل از هر فعالیتی برای انتخابات سال آینده، باید به‌صورت عریان در مورد شایعاتی که همواره در مورد این اعضا وجود دارد که گاهی با سکوت آنها رنگ واقعیت به‌خود گرفته است، شفاف‌سازی کنند.
باید دید اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که در دوره عضویت خود در این شورا، همواره در مواقع دشواری و مشکلات راه فرار و پنهان‌شدن را برمی‌گزیدند، آیا راضی به بیان کارنامه کاری خود خواهند شد یا همچنان با تکیه بر جناح و طایفه خود انتظار اعتماد دوباره را دارند و از پاسخ‌گویی سر باز می‌زنند.

پایان پیام

کد خبر : 30121 ساعت خبر : 0:51 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30121
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات