طنز/ هوای پاک برای مردم ضرر دارد

طنز/ هوای پاک برای مردم ضرر دارد

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی:

به گزارش خبرنگار ما، با افزایش روزهای آلوده‌ی شهر، مردم در حال فراموش کردن هوای پاکیزه هستند. خبرنگار ما که از هوای پاک، فقط یک عکس در میدان آزادی با شلوار گشاد پیل‌دار، پشت‌مو، کتانی سفید و زنجیری در دست، داخل آلبوم خانوادگی دارد، به میان مردم رفته است تا نظر آن‌ها را در مورد هوای پاک جویا شود.

مرد جوانی که فوق‌دکترای هواشناسی داشت، در مورد هوای پاک به خبرنگار ما گفت: هوای پاک دیگه چیه؟ خبرنگار ما چند دقیقه در مورد هوای پاک توضیح داد تا این‌که مردِ جوان متوجه منظورش شد و گفت: آها. اون درس رو نخوندیم هنوز. خبرنگار ما که دید مرد جوان هیچ اطلاعاتی در مورد هوای پاک ندارد، عصبانی شد و با کله دماغ وی را صاف کرد.

خبرنگار ما نزد یکی از مربوطان رفت و از او خواست چند دقیقه‌ای در مورد هوای پاک صحبت کند. آقای مربوط در جواب خبرنگار ما گفت: ما مربوطان اهل عمل کردن هستیم، نه حرف زدن. اگر هوای پاک کم داریم، بگو تا بگویم وارد کنند. اگر زیاد داریم، بگو تا بگویم صادر کنند. منتهی زود بگو تا دست زیاد نشده به مردم خدمت کنیم. خبرنگار ما گفت: هوای پاک یک مسئله‌ی اجتماعی است. آقای مربوط سریع حرفش را عوض کرد و گفت: بله همان‌طور که عرض کردم، خداراشکر حتا یک مورد هوای پاک هم در شهر نداریم. خبرنگار ما گفت هوای پاک چیز خوبی است. آقای مربوط گفت: بله همان‌طور که عرض کردم جای نگرانی نیست. هوای پاک در تمام فروشگاه‌های معتبر سطح شهر موجود است و شهروندان عزیز به راحتی و با قیمت مناسب می‌توانند خرید کنند. خبرنگار ما گفت هوای پاک فروشی نیست. آقای مربوط گفت: بله همان‌طور که عرض کردم، هوای پاک در تمام سطح شهر به طور رایگان عرضه می‌شود و شهروندان عزیز نیاز نیست پولی بابت آن پرداخت کنند. خبرنگار ما گفت هوای پاک یکی از نیازهای اصلی شهروندان است. آقای مربوط گفت: بله همان‌طور که عرض کردم، هوای پاک یکی از نیازهای اصلی شهروندان است. خبرنگار ما که دید آقای مربوط هیچ اطلاعاتی در مورد هوای پاک ندارد، فقط عصبانی شد.

طنز/ هوای پاک برای مردم ضرر دارد

مردی که درون فلافلی بود، در مورد هوای پاک به خبرنگار ما گفت: بله بسیار مطبوع و دل‌پذیر است. خبرنگار ما که از جواب آن مرد ذوق کرده بود با خوشحالی گفت: خواهش می‌کنم ادامه بدید. آن مرد ادامه داد: بله هم‌چون اکسیژن ارتفاعات شمال کشور وارد بدن می‌شود و آدمی را جانی تازه می‌بخشد. وقتی بوی آن را استشمام می‌کنید، ناخودآگاه ضربان قلب‌تان تنظیم می‌شود و دوست دارید ساعت‌ها زیر سایه‌ی درختی بنشینید و رایحه‌ی آن را استشمام کنید. خبرنگار ما که از جواب‌های آن مرد حسابی خوشحال شده بود، از او تشکر کرد و خواست از فلافلی خارج شود که آن مرد تلفن همراهش را قطع کرد و به خبرنگار ما گفت: جانم داداش؟ چیزی می‌خواستید؟ خبرنگار ما جواب داد: در مورد هوای پاک از شما پرسیدم که شما هم لطف کردید و بهترین پاسخ‌ها را به پرسش من دادید. آن مرد با تعجب گفت: هوای پاک دیگر چیست؟ من فلافلی دارم و داشتم تلفنی با مشتری در مورد فلافل‌هایم حرف می‌زدم. خبرنگار ما که دید آن مرد هیچ اطلاعاتی در مورد هوای پاک ندارد، عصبانی شد و با کله دماغ وی را صاف کرد.

گفتنی است خبرنگار ما در پایان این گزارش نظر ما را هم در مورد هوای پاک پرسید که ما در جوابش، دماغ‌مان را جلو آوردیم و گفتیم: بزن راحت‌مان کن.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 30839 ساعت خبر : 0:07 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30839
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات