نمایشی که تئاتر می‌فروشد

نمایشی که تئاتر می‌فروشد

نمایش «وندینگ ماشین» با استفاده از دستگاه فروش تئاتر که به تماشاگران حق انتخاب اثر دلخواهشان را می‌دهد، در بخش محیطی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی نمایش «وندینگ ماشین» به نویسندگی مشترک حمید پاک‌نیا و آیدا حق‌نژاد و کارگردانی مهدی سفاری در بخش محیطی جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود.
این نمایش کاری از گروه «پاراداتا » است و به صورت اثری تک پرسوناژ با بازی مهدی سفاری اجرا می‌شود.
مهدی سفاری کارگردان این نمایش به روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: در این نمایش دستگاه فروش تئاتر وجود دارد و تماشاگران در طول اجرا حق انتخاب تماشای ۳۰ نمایش را دارند و هر تماشاگر می‌تواند یک نمایش را به همراه مدت پخش آن از دستگاه انتخاب کند و به تماشای آن بنشیند.
کارگردان نمایش «وندینگ ماشین » در ادامه بیان کرد: همه این متن‌ها به صورتی دارماتورژی بر اساس زمان در دستگاه گذاشته شده‌اند و به نوعی هریک از این آثار به بخشی از مشکلات و معضلات اجتماعی مردم می‌پردازد. اجرای این نمایش نیز در پردیس سینمایی چارسو انجام می‌شود.

نمایشی که تئاتر می‌فروشد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به عقیده من اجرای نمایش‌های محیطی  و خیابانی اتفاق مهمی است چون موجب می‌شود مردم از سالن‌های تئاتر خارج شوند و در میحطی دیگر به دیدن اجراها  بنشینند.
سفاری اضافه کرد: ایده اجرای نمایش‌های محیطی جزء ایدهای معقول و خوب است چرا که به تماشاگران این اجازه را می‌دهد که در محیط‌های مختلف اجراها را بدون گرفتن بلیت تجربه کنند و به تماشای آنها بنشینند.
سفاری در ادامه خاطرنشان کرد : دستگاه فروش تئاتری که ما در نمایش خود داریم، این امکان را به تماشاگران می‌دهد که از طریق اینترنت از هر جایی که حضور دارند، به صورت آنلاین نمایشی را انتخاب کنند و از طریق دستگاه آن را مشاهده کنند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی طی روزهای ۱ الی ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 32138 ساعت خبر : 12:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32138
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات