گلونی

اجرای سه کارگاه آموزشی در غرفه وزارت نفت

اجرای سه کارگاه آموزشی در غرفه وزارت نفت

اجرای سه کارگاه آموزشی در غرفه وزارت نفت

کارشناس محیط زیست شرکت ملی نفت ایران گفت: در جریان برگزاری نمایشگاه محیط زیست، سه کارگاه آموزشی برای عموم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پریسا احمدی‌نیا گفت: ظرفیت این کارگاه‌های آموزشی ۲۰ نفر بوده و در زمینه «مدیریت آلاینده‌‎های هوا»، «مدیریت پسماند در صنایع بالادستی» و «معرفی استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱» است.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی در روزهای هفتم تا نهم اسفند ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار می‌شود و اطلاعات دقیق‌تر در روزهای نزدیک به نمایشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

احمدی‌نیا درباره اهداف شرکت ملی نفت از شرکت در نمایشگاه محیط زیست گفت: هدف اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌های بالادستی شرکت ملی نفت ایران است.

وی افزود: این شرکت وظیفه شناسایی مخازن، اکتشاف و تولید نفت را به عهده دارد. در جریان فعالیت‌های شرکت ملی نفت، مقداری آلودگی وارد محیط می‌شود. به همین دلیل ما در واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت نفت، تلاش می‌کنیم یکسری راهکارهای کنترلی برای مقابله با این آلودگی‌ها در راستای حفظ محیط زیست ارایه کنیم.

اجرای سه کارگاه آموزشی در غرفه وزارت نفت

این کارشناس محیط زیست ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران ۱۳ شرکت تابعه دارد که وظیفه تولید نفت را به عهده دارند. برخی از این شرکت‌ها تولیدی هستند، برخی نیز به شرکت‌های تولیدکننده نفت خدمات ارایه می‌کنند. گروهی هم ساخت پلنت‌ها و غیره را به عهده دارند.

وی بیان کرد: همه این شرکت‌ها واحد HSE دارند تا اقدامات آنها را کنترل کرده و میزان آلایندگی در محیط را کاهش دهند. غرفه ما در نمایشگاه حدود ۱۸۰ تا ۱۹۰ متر وسعت دارد و تمام شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت در این غرفه مستقر می‌شوند.

احمدی نیا افزود: دستاوردهای شرکت‌های تابعه وزارت نفت در قالب پوستر در غرفه این شرکت ارایه می‌شود. دستاوردهای این شرکت‌ها بیشتر در زمینه مدیریت آلاینده‌های هوا، آلاینده‌های خاک، مدیریت پسماندها، پساب‌های حاصل از فرایند بالادستی نفت و غیره است که به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

وی گفت: مسابقات محیط زیستی نیز در طول نمایشگاه در غرفه برگزار می‌شود که عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند در آن شرکت کرده و برنده جایزه شوند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل