گلونی

هرچه در مورد شهرآورد ۸۴ باید بدانیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ااستقلال روز یکشنبه هشتادوچهارمین شهرآورد پایتخت را برگزار می‌کنند.

ساعت و  اسامی داوران دربی۸۴

استقلال تهران – پرسپولیس ساعت ۱۵- ورزشگاه آزادی تهران
علیرضا فغانی – محمدرضا منصوری – سعید علی نژادیان – اشکان خورشیدی – ناظر: زاهد بحرینی

منصوریان: می‌خواهیم جایگاه پرسپولیس را به هم بریزیم

منصوریان سرمربی استقلال در گفت‌وگوی خبری عصر شنبه گفت: فردا برای ما نقطه عطفی خواهد بود چون جوانان ما روند خوبی را طی کرده‌اند. پرسپولیس جایگاه خوبی دارد و فکر می‌کنم داربی خوبی را شاهد باشیم.

پرسپولیس را نفر به نفر می‌شناسیم و ایده‌های برانکو برای ما شناخته شده است. همان ایده‌ای را که برای بقیه داریم برای سروش داریم. ما باید کلیت پرسپولیس را از کار بیاندازیم.

برانکو: موافق دورهمی قبل از دربی نبودم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگوی خبری گفت: انگیزه و لذت بالاتر از این وجود ندارد و همه ما خواب این را می‌بینیم که مقابل ۱۰۰ هزار هوادار بازی کنیم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط این دربی متفاوت با دربی قبل است، چون هم ما و هم استقلال پس از پنج شش برد متوالی به دربی می‌آییم. استقلال هم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است و باید یک بار دیگر به آنها تبریک بگویم. برانکو در مورد رکورد شکست‌ناپذیری علیرضا منصوریان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من به رکوردها فکر نمی‌کنم. آنها بیایند یا نه و رکورد داشته باشند یا نه، من فقط به بازی با استقلال فکر می‌کنم که خوب بازی کنیم و برنده شویم. فقط به همین فکر می‌کنم.

اعمال محدودیت های ترافیکی شهرآورد پایتخت

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۷ صبح یکشنبه درهای پارکینگ استادیوم آزادی به روی هواداران سرخابی باز خواهد شد.

ترابیان با تاکید بر استفاده از وسائل حمل ونقل عمومی، گفت: با اتوبوسرانی برای حضور اتوبوس در محل به جهت جابه جایی هواداران هماهنگی ها صورت گفته است.

سرهنگ محسن ترابیان، افزود: از ابتدای صبح عوامل پلیس در معابر ضلع غربی و شرقی استادیوم آزادی حضور دارند و نسبت به پوشش ترافیکی و خدمات رسانی به هواداران اقدام می کنند.

از آمار منصوریان و برانکو تا ترکیب احتمالی داربی

منصوریان در قامت سرمربی تیم‌های استقلال، نفت تهران و پاس همدان در مجموع ۶ بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. ماحصل کارنامه او دو برد، سه مساوی و یک شکست بوده است. تیم‌های او هفت بار به پرسپولیس گل زده‌اند و پنج بار هم از این تیم گل خورده‌اند.
اما برانکو آمار خوبی برابر استقلال دارد هرچند که این آمار در مقابل خود منصوریان آمار ضعیفی است.
برانکو برابر استقلال  پنج بار قرار گرفته است. او یک‌بار به عنوان سرمربی الاتفاق عربستان برابر استقلال قرار گرفت، هرچند که به دلیل مشکلات مالیاتی به تهران نیامد و در آن بازی تیمش به استقلال باخت. اما بازگشت او به پرسپولیس دو پیروزی و دو تساوی برای برانکو به همراه داشته است. تیم‌های او هفت گل به استقلال زده‌اند و ۶ گل دریافت کرده‌اند.
اما در تقابل‌های میان منصوریان و برانکو، آمار به سود منصوریان است. این دو سه بار به مصاف هم رفته‌اند و دو تساوی و یک پیروزی برای منصوریان در این میان ثبت شده است. تک برد منصوریان برابر برانکو در اواخر فصل گذشته رقم خورد و پیروزی نفت تهران برابر پرسپولیس، این تیم را از قهرمانی دور کرد. در آن بازی مجتبی حقدوست بازیکن جوان فعلی استقلال در آخرین دقیقه گل دوم را برای نفت تهران به ثمر رساند تا پرسپولیس دو بر صفر برابر نفت تهران تن به شکست دهد.

ترکیب احتمالی
هرچند که استقلال در هفته‌های اخیر تغییرات زیادی در ترکیبش داشته و از سویی محرومیت کامیابی‌نیا در پرسپولیس پیش بینی ترکیب این تیم را سخت کرده است اما به نظر می‌رسد که تیم استقلال با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، بهنام برزای، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علی قربانی و کاوه رضایی به میدان برود و تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی در این بازی حاضر شود.


وضعیت هوا در ساعت دربی چگونه خواهد بود؟

دربی ۸۴ فردا (یکشنبه) در حالی برگزار خواهد شد که بر اساس نقشه های هواشناسی و سایت‌های پیش بینی هوا، احتمال دارد در ساعت برگزاری دربی، هوا بارانی و برفی باشد. بیشینه هوای روز یکشنبه ۸ درجه و کمینه ۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

بر اساس این پیش بینی هوا پرسپولیسی ها به مشکل خواهند خورد. آنها معتقدند بازیکنان تکنیکی دارند و بازی شان روی زمین انجام می شود و وضعیت خیس زمین به آنها ضربه خواهد زد.


استقرار آتش نشانان در ۱۱ نقطه ورزشگاه آزادی

سید جلال ملکی عصر شنبه با اشاره به برگزاری شهرآورد تهران گفت: همچون بازی‌های گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تامین کننده ایمنی این مسابقه فوتبال خواهد بود.
وی بیان کرد: هم زمان با هشتادوچهارمین شهرآورد پایتخت، ۷۰ آتش‌نشان به همراه ۱۱ دستگاه خودرو منبع‌دار و ۵ دستگاه موتورسیکلت از صبح فردا (یکشنبه) در داخل و اطراف مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند.

پیشکسوتان چه می‌گویند؟

پیوس: توصیه ای برای تساوی وجود ندارد

رضا حسن‌زاده: تیم بدون استرس پیروز شهرآورد است

علی سامره: استقلال بازنده دربی نیست

پایان رافت: پرسپولیس با دو گل پیروز می‌شود

ورمزیار: نتیجه دربی مشخص نیست

مجتبی محرمی: پرسپولیس با گل‌های سروش و طارمی

مؤمنی: برانکو از منصوریان نگرانی دارد!

رضا ترابیان: ترابیان: مهدی طارمی مرد اول دربی ۸۴ خواهد بود

خلاصه کنفرانس خبری مربیان استقلال و پرسپولیس در عصر شنبه:

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل