ایران سربلند با صدای سالار عقیلی منتشر شد

ایران سربلند با صدای سالار عقیلی منتشر شد

موسیقی «ایران سربلند» به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با صدای سالار عقیلی و آهنگ‌سازی پیمان خازنی به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی موسیقی «ایران سربلند» از تازه‌های تولید مرکز موسیقی در ژانر سمفونیک ایرانی با آهنگ‌سازی «پیمان خازنی» و صدای «سالار عقیلی» است. گفتنی است تنظیم این اثر را احمد مقدسی بر عهده داشته و شعر آن را نیز عباس محمدی سروده است.

از دیگر عوامل تولید و نوازندگان این اثر می‌توان از پیام سوری (میکس و مسترینگ)، حمید آداب (صدابردار)، میثم مروستی، علی جعفری پویان و نیلوفر محبی (ویولن)، داوود منادی (ویلنسل)، آتنا اشتیاقی (کنترباس)، پریسا دلفانی (آوا)، پیام سوری (پیانو)، حمیدرضا یوسفی (پرکاشن) و آستیاژ ضیایی (پرکاشن) نام برد.

این موسیقی با موضوع ملی‌میهنی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

درباره مرکز موسیقی

مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف عالیه‌ی فرهنگی و هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به فرموده حضرت امام (ره) که ” صدا و سیما یک دانشگاه است ” در بالابردن سطح فرهنگ و هنر جامعه از طریق رسانه ملی گام بر می‌دارد . این مرکز در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ، با همراهی و همدلی هنرمندان متعهد و متخصص در عرصه‌ی موسیقی اصیل ایرانی و بین المللی خالق آثار ارزشمندی بود که این آثار در محقق شدن اهداف و هم صدایی ملت مسلمان ایران نقش بسزایی را ایفاء نمود . هم چنین در طول ۸ سال دفاع مقدس ، برای این مرکز سرآغاز فصلی دیگر در ارائه و معرفی آثار موسیقی دارای بار ارزشی و شرح دلاوری ها رشادت های دلیرمردان ایران بوده است.

پایان پیام

کد خبر : 34620 ساعت خبر : 2:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34620
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات