بازپس گیری ۱۶۰ هکتار از اراضی ملی ومنابع طبیعی در لرستان

بازپس گیری ۱۶۰ هکتار از اراضی ملی ومنابع طبیعی در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد از بازپس‌گیری ۱۶۰ هکتار از اراضی ملی واگذار شده در الیگودرز با پیگیری‌های دادستانی مرکز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  سعید رازانی دادستان خرم‌آباد با اعلام این خبر گفت: این اراضی سال‌ها پیش از این در قالب طرح طوبی (طرح واگذاری برخی زمین‌های منابع طبیعی به متقاضیان به منظور کشت نهال و ایجاد باغ) واگذار شده بود که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد استفاده‌ای متناسب با اهداف طرح طوبی از آن نشده و به حال خود رها شده است.

رازانی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و اقدام دادستانی مرکز استان این میزان از زمین‌ها هفته گذشته بازپس گیری شد و به عنوان اراضی ملی و منابع طبیعی در اختیار مرجع مربوطه قرار گرفت.

بازپس گیری ۱۶۰ هکتار از اراضی ملی ومنابع طبیعی در لرستان

وی تاکید کرد: این اراضی از حدود سال ۷۹ واگذار شده بود اما به دلیل عدم انجام تعهدات مندرج در قرارداد واگذاری و پس از تأیید کارشناسان کمیسیون جهاد کشاورزی استان لرستان و پیگیری‌های متعدد دادستانی، باز پس گرفته شد.

اخبار به روز پیرامون محیط زیست را در پایگاه خبری گلونی بخوانید. این پایگاه با نگاهی ویژه به موضوع محیط زیست در تلاش است تا خبررسانی پیرامون مسائل این حوزه مهم را به بهترین نحو و با منابع موثق ارائه کند.

اخبار به روز و دقیق و موثق را در پایگاه خبری گلونی بخوانید. به سبک گلونی خبرها را بخوانید و دنبال کنید.

 

پایان پیام

کد خبر : 33812 ساعت خبر : 0:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33812
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات