باند کشتار گسترده حیات وحش دستگیر شدند + تصاویر

باند کشتار گسترده حیات وحش دستگیر شدند + تصاویر

از مدتی قبل نیروهای یگان محیط زیست بندرلنگه در جریان تخلفات گسترده اعضای یک باند شکار غیرمجاز قرار گرفته بودند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندرلنگه در این باره گفت: محیط‌بانان بندرلنگه در جریان تحقیقات خود و بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، در ردیابی این گروه از شکارچیان متخلف چند روز قبل عازم ارتفاعات کوه سنچول رستاق از مناطق آزاد توابع بخش شیبکوه این شهرستان شدند.

سامان قاسمی اظهار داشت: مأمورین حین جست‌وجو در کوه سه نفر از شکارچیان را مشاهده نموده و جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند.

محیط‌بانان شکارچیان متخلف را دستگیر نموده و در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه برنو غیر مجاز، دو عدد چاقوی سلاخی، دوربین چشمی، یک عدد تبر و مقداری گوشت و کله مربوط به یک بزغاله وحشی کشف و ضبط گردید.

از آنجاییکه مأمورین از تخلفات گسترده اعضای این باند آگاه بودند طی هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازبینی گوشی تلفن همراه متخلفین اقدام نمودند.

باند کشتار گسترده حیات وحش دستگیر شدند + تصاویر

در جریان بازبینی تصاویر گوشی تلفن همراه شکارچیان دستگیر شده تصاویر متعددی از شکار غیرمجاز جانوران وحشی توسط آنان به‌دست آمد.

همچنین در بررسی این تصاویر سه نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی شدند.

سه متهم دستگیر شده جهت رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شدند که دو نفر از آنان با قرار وثیقه آزاد و متهم اصلی روانه زندان شده است.

همچنین هویت سه متهم دیگر که در تصاویر به‌دست آمده شناسایی شده بودند با همکاری متخلفان دستگیر شده فاش و با دستور قضایی تلاش برای دستگیری آنان نیز آغاز شده است.

بر اساس بررسی‌های تخصصی از تصاویر به‌دست آمده تاکنون شکار غیرمجاز حداقل ۱۶ کل و بز و قوچ و میش وحشی و بیش از ۳۰ کبک و تیهو توسط اعضای این باند محرز شده است.

تصاویر زیر تنها بخشی از عکس‌های به‌دست آمده مربوط به کشتار گسترده‌ای است که توسط اعضای این باند صورت گرفته است:

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 35556 ساعت خبر : 5:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35556
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات