خوشگل‌ها، ریمل‌ها و فلافل‌ها در جشنواره فیلم فجر

خوشگل‌ها، ریمل‌ها و فلافل‌ها در جشنواره فیلم فجر

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مسئولان برگزارکننده جشنواره فیلم فجر هم دقیقا مثل روسای‌جمهور هستند. یعنی این طوری حرف می‌زنند: امسال کیفیت جشنواره، فیلم‌های جشنواره، هنرمندان حاضر در جشنواره، صندلی‌های جشنواره و آدم‌های جشنواره از دوره‌های قبلی بهتر بود.

مسئولان کاخ رسانه‌ها یک ماه است که درباره آرامش و آسایش در کاخ رسانه‌ها سخنرانی می‌کنند و می‌گویند امسال تقریبا هیچ آدم اضافی در کاخ رسانه‌ها نبود و فضا برای فیلم دیدن و نقد نوشتن اصحاب رسانه مهیاست و آن‌قدر فضا مهیاست که برخی منتقدان شب‌ها همین جا می‌خوابند و خانه نمی‌روند. مسئولان در حال همین سخنرانی‌های هستند که یکهو عکس خانم مجری سابق تلویزیون به همراه شوهرش از وسط کاج جشنواره بیرون می‌آید. در حالات گوناگون و با لباس‌های گوناگون. مسئولان همچنان در حال سخنرانی درباره دستاوردهایشان هستند که یک خبرنگار به قول خودش آزاد که کارت هم گرفته است داد هنرمندان را درمی‌آورد. این سلفی‌بگیر معروف همچنان هم مشغول پلاسیدن در کاخ رسانه‌هاست. خلاصه که مسئولان مشغول سخنرانی هستند که بهزاد فراهانی را در کاخ راه نمی‌دهند چون کارت ندارد.

کسانی که به عنف یا با پارتی در مدت برگزاری جشنواره فیلم فجر به کاخ رسانه‌ها رفتند و عکس گرفتند و از عکاسان تشکر کردند در گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شوند:

خوشگل‌ها: آن‌هایی که به چشم خواهری و برادری خوشگل هستند. حالا ممکن است شغل‌شان کلیدساز، بلبرینگ‌فروش و یا حتا قصاب باشد اما به دلیل وجیه‌المنظر بودن کارت ورود به جشنواره دارند.

خوشگل‌ها، ریمل‌ها و فلافل‌ها در جشنواره فیلم فجر

مشکل‌ها: آن‌هایی که اگر وارد نشوند برای مسئولان دردسر درست می‌شود. پس وارد می‌شوند تا شر بخوابد.

ریمل‌ها: متاسفانه فضا برای توضیح دادن این مورد مناسب نیست! البته خودتان بهتر می‌دانید.

منزل‌ها: طرف خودش منتقد است با زنش می‌آید. طرف زنش منتقد است خودش هم می‌آید. طرف نه خودش اهل سینما یا خبرنگار سینمایی است اما می‌آید به اتفاق زوج یا زوجه.

فلافل‌ها: آن‌ها که می‌آیند در کاخ رسانه شام بخورند.

محفل‌ها: آن‌ها که برای طرفداری از فلان کارگردان در مقابل منتقدان در کاخ حاضر می‌شوند.

باقی بقای‌تان

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 34646 ساعت خبر : 3:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34646
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات