طنز/فیلمی که کرک و پٙر شما را می‌ریزد

طنز/فیلمی که کُرک و پٙر شما را می‌ریزد

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، همزمان با اتفاق ناگوار ساختمان پلاسکو، برخی از هموطنان کنجکاو، با ذوق و شوقی مثال زدنی به سمت این ساختمان قدیمی در مرکز شهر به راه افتاده و مدام در حال گرفتن سلفی با دود و آتش بودند. خبرنگار ما که آن روز با همسایه‌اش دعوا کرده بود و به او «بی‌شعور» گفته بود، به محل حادثه اعزام شد تا علت هجوم این هموطنان به سمت ساختمان پلاسکو را جویا شود.

یکی از هموطنان که هم‌چون فیلم‌بردارهای عروسی در حال فیلم‌برداری از حادثه بود، به خبرنگار ما گفت: من آدمی نیستم که همین‌طوری روی هوا حرفی را بزنم و برای هر حرفی که می‌زنم سند و مدرک نشان می‌دهم. الآن هم، برای آن‌که بچه‌محل‌ها حرف‌هایم را باور کنن مجبورم فیلم بگیرم و برای‌شان بفرستم. وی در پایان افزود: داداش یه فیلمی گرفتم اگه ببینی کرک و پرهات می‌ریزه. گفتنی است خبرنگار ما فیلم مورد نظر را دید و کرک و پرهایش تا ته ریخت.

طنز/فیلمی که کُرک و پٙر شما را می‌ریزد

یکی از هموطنان که در کنار ساختمان نیمه خراب پلاسکو ایستاده و با یک نیشخند در حال تایپ کردن در گوشی خود بود، به خبرنگارِ کرک و پر ریخته‌ی ما گفت: این‌قدر حادثه ناگوار و دل‌خراش است که ما مجبوریم برای کاهش بار روانی و غم و اندوه ناشی از این حادثه، جک بسازیم و در توئیتر بگذاریم. مثلا: «آتشنشان‌ها هر کیو نجات می‌دن، می‌بینن مانکنه. تا حالا چهارتا آدم نجات دادن، چهل‌تا مانکن.» وی بعد از گفتن این جک، از خنده روی زمین پهن شد و حالش به هم خورد. گفتنی است یک گروه آتشنشان فقط برای نجات این هموطن وارد کار شدند.

خبرنگار ما بعد از مشاهده‌ی این هموطنان به خانه بازگشت، مستقیم نزد همسایه‌اش رفت و از او عذرخواهی کرد. خبرنگار ما به همسایه‌اش گفت: تا حالا فکر می‌کردم فقط تویی که تو این مملکت بی‌شعوری. حالا فهمیدم از تو بدتر هم هست.

پایان پیام

کد خبر : 34089 ساعت خبر : 3:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34089
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات