طنز/کیا با چیا زمستونو سر می‌کنن

طنز/کیا با چیا زمستونو سر می‌کنن

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، با فرارسیدن فصل زمستان، این سؤال در ذهن اکثر ما شکل می‌گیرد که با چه چیزهایی می‌توان زمستان را سر کرد؟ بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذرنگی و بوی تند ماهی دودی، جواب‌هایی هستند که بارها و بارها آن‌ها را شنیده‌ایم؛ اما حقیقت ماجرا چیست؟ واقعاً مردم زمستان‌شان را با چه چیزهایی سر می‌کنند؟ خبرنگار ما که خودش زمستان را با بوی شلغم پخته، بوی پنی‌سیلین و بوی شربت دیفین‌هیدرامین سر می‌کند، به میان مردم رفته است تا نظر آن‌ها را در همین مورد جویا شود.

مرد میان‌سالی که در صف عابربانک ایستاده بود، به خبرنگار ما گفت: من زمستانم را با پرداخت قسط‌هایم سر می‌کنم. اول برج حقوقم را می‌گیرم. دوم برج کرایه‌خانه را پرداخت می‌کنم. سوم برج قسط ماشینم را می‌دهم. چهارم قسط صندوق خانوادگی، پنجم قسط وام جهیزه‌ی دخترم، ششم قسط وام اداره، هفتم قسط فرش، هشتم قسط تلویزیون و نهم قسط یخچال. از دهم تا آخر برج هم دنبال ضامن می‌گردم تا وام بگیرم و مجدداً بتوانم قسط‌های ماه بعدم را پرداخت کنم. وی بعد از گفتن این جملات از خبرنگار ما درخواست کرد برای گرفتن وام ضامنش شود؛ اما از آن‌جایی که خبرنگار ما بچه‌ی تیزی بود، یک سرنگ پنی‌سیلین از جیبش بیرون آورد و پس از تهدید مرد میان‌سال، از محل متواری شد.

پسر جوانی که روی نیمکت پارک نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: من زمستانم را با خواندن کتاب‌های گوناگون و مطالعه‌ی فراوان سر می‌کنم. وی یک سلفی با خبرنگار ما انداخت و ادامه داد: من صبح که از خواب بیدار می‌شوم تا نصف‌شب، کتاب می‌خوانم. وی یک استوری درون اینستاگرام گذاشت و افزود: کتاب، جزء لاینفک زندگی ما جوانان شده است. وی از گروه تلگرامی فامیل‌ها به حالت قهر، لِفت داد و گفت: ما جوانان اگر یک روز نتوانیم کتاب بخوانیم، آن شب خواب‌مان نمی‌برد، وی وارد بازی کِلَش شد و بعد از چندبار اتک زدن، از خبرنگار ما خواست که به جای مصاحبه کردن، وارد تلگرام شود و با هم چت کنند؛ اما از آن‌جایی که خبرنگار ما بچه‌ی تیزی بود، چند عدد شلغم از جیبش بیرون آورد و پس از پرتاب به سمت پسر جوان، از محل متواری شد.

طنز/کیا با چیا زمستونو سر می‌کنن

یکی از مسؤلان که در مسیر جزیره‌ی کیش بود، به خبرنگار ما گفت: ما در فصل زمستان به مناطق محروم می‌رویم و مشکلات احتمالی آن‌ها را برطرف می‌کنیم. این در حالی است که مسؤلان جناح مخالف، به شهرهای گرم‌سیر می‌روند. من خودم دیدم که پارسال زمستان همه‌ی آن‌ها در کیش بودند. ما در فصل سرد زمستان تمام دغدغه‌مان کارتن‌خواب‌هایی است که در سطح شهر زندگی می‌کنند. این در حالی است که مسؤلان جناح مخالف، فقط به فکر جت‌اسکی سوار شدن هستند. به جان مادرم پارسال زمستان حتا یک دور ندادند ما بزنیم. ما زمستان‌مان را با اقدامات بی‌شماری برای برطرف کردن آلودگی هوا سر می‌کنیم. این در حالی است که مسؤلان جناح مخالف هیچ واکنشی در برابر آلودگی هوا از خود نشان نمی‌دهند. وی بعد از گفتن این جملات، برای نشان دادن وضعیت بد آلودگی هوا شروع کرد به سرفه کردن و با چشم‌غُره از خبرنگار ما هم خواست که سرفه کند؛ اما از آن‌جایی که خبرنگار ما بچه‌ی تیزی بود، شربت دیفین‌هیدرامین را از جیبش بیرون آورد، به آقای مسؤل داد و از محل متواری شد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 33511 ساعت خبر : 0:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33511
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات