نشست خبری نمایش به نام تمام مادران

نشست خبری نمایش به نام تمام مادران

نمایش «به نام تمام مادران» نوشته و کار محمد رحمانیان از سوم اسفند در تماشاخانه پایتخت به صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به گفته رحمانیان عنوان این نمایش از یک شعر محمدعلی سپانلو به عاریت گرفته شده است؛ شعری حزن‌انگیز درباره کودکانی که در زمستان سال ۶۶ در محله گیشا در تهران براثر موشک‌باران به شهادت رسیدند.

رحمانیان در خلاصه طرح نمایشنامه «به نام تمام مادران» نوشته است: «شب چهاردهم جمادی‌الثانی است. قرار است فیلمی با محوریت شخصیت بانون فاطمه زهرا (س) در شب ولادت ایشان یعنی پنج روز بعد کلید بخورد. گروه در خانه قدیمی نزدیک شهرک سینمایی آخرین تست‌های خود را برای انتخاب بازیگر و کارهای مربوط به فیلمبرداری و صدابرداری انجام می‌دهند. این در حالی است که زندگی هشت زن بیش از دیگران در کانون توجه نمایش قرار می‌گیرد…»

نویسنده و کارگردانی این نمایش تأکید دارد؛ در طول این نمایش بارها به زندگی فاطمه زهرا (س) مراجعه می‌شود تا دریابیم چگونه است رنج‌های آن بانوی بزرگوار پس از ۱۴ قرن همچنان در زندگی زنان سرزمین ما تکرار و تکثیر می‌شود و چرا در طی طریق به سوی سالک هفت شهر عشق همچنان اندرخم یک کوچه مانده‌ایم.

نشست خبری نمایش به نام تمام مادران

از دیگر عوامل اجرایی این نمایش به محسن شاه‌ابراهیمی (طراح)، علیرضا افکاری (موسیقی)، عبدالجبار کاکایی و افشین مقدم (ترانه‌سرا)، هانا کامکار (همخوان) و پدیده جمال‌ها، علیرضا فولادشکن، مهران نصیرپور و محمود زهره‌وند (گروه کارگردانی) می‌توان اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از طریق لینک زیر بلیط نمایش را خریداری کنند:

http://www.tiwall.org/theater/nametamamemadarn

گزارش تصویری گلونی از نشست خبری نمایش «به نام تمام مادران» را ببینید:

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

پایان پیام

عکاس: وحید جوادی

 

 

کد خبر : 35729 ساعت خبر : 6:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35729
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات