ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه دو سیما

در ایام دهه‌ فجر،  جشنواره‌ای از آثار منتخب و نوستالژیک سینمایی انقلاب اسلامی هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در تدارک ویژه  شبکه دو سیما، برنامه‌های «پلاک ۵۷»، «تنفس صبح»، «شب شعر انقلاب»، «دوران سیاه» و «سازهایی که برای وطن کوک شد» برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده‌اند.

از سوی دیگر برنامه صبحگاهی «با صبح»، «عصر خانواده»، «جیوگی»، «نما دو» و … به صورت اختصاصی در این روزها با رویکرد ویژه دهه مبارک فجر به مخاطبان تقدیم می‌شود.

ویژه برنامه‌های ورود حضرت امام خمینی (ره) و روز ۲۲ بهمن نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است. ویژه‌برنامه ۲۲ بهمن به طور زنده از محل استقرار گروه برنامه ساز در محل راهپیمایی برای بینندگان این حماسه عظیم را به تصویر می‌کشد. گفت‌وگو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقی‌های شاد و حماسی، حضور مجریان و برنامه سازان شبکه و همچنین توصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخش‌هایی از این ویژه‌برنامه است.

«با صبح» سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه به مناسبت آغاز دهه فجر و روز تاریخی ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور، ویژه‌برنامه‌ای را از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح به مخاطبان خود تقدیم می‌کند.

بخشی از این برنامه به صورت مستقیم از مدرسه «رفاه» به روی آنتن می رود که حاوی گفت‌وگوهایی با یاران همراه امام (ره) در آن روز تاریخی همچون علاء میرمحمدصادقی.

پایان پیام

 

 

کد خبر : 33761 ساعت خبر : 0:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33761
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات