ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه یک سیما

ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه یک سیما

شبکه یک سیما در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند اتقلاب اسلامی و همزمان با ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه‎‌های متنوعی را برای بینندگان خود تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از سه شنبه ۱۲ بهمن ویژه برنامه «جشن ملت» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ شب با اجرای نیما کرمی هر شب حوالی ساعت ۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه و بصورت زنده پخش خواهد شد. در این برنامه قرار است چهره‌های معروف در عرصه های فرهنگی، هنری و ورزشی حضور یابند.

مجموعه تلویزیونی «پایان نمایش» به کارگردانی مرحوم بهمن زرین پور در ایام دهه مبارک فجر از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت. این سریال، داستان زندگی پسر جوانی به نام حامد را در سال های ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۱ روایت می کندکه به دلیل مبارزات سیاسی، به زندان منتقل شده است. از سوی دیگر همسرش نیز به جستجوی او می‌پردازد اما این مساله زندگی این زوج جوان را دستخوش مسایل مختلفی می‌کند. امین زندگانی، سهیلا رضوی، مینا جعفرزاده، سولماز غنی، شهرام عبدلی، فریبا متخصص، شمسی فضل اللهی، سیامک اطلسی، نیکو خردمند و محمود عزیزی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. مجموعه تلویزیونی پایان نمایش محصول ۱۳۸۴ گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از جمعه ۱۵ بهمن هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن خواهد رفت.

در این ایام همچنین ۷ مستند ویژه ۴۵ دقیقه‌ای با نام «قصه‌های انقلاب» به روی آنتن خواهد رفت. این مستندها با موضوع انقلاب اسلامی، کاری از موسسه اوج و منتخبی از مستندهای جشنواره مردمی عمار است که از ۱۲ بهمن هر شب پس از سریال شبانه پخش خواهد شد. «مسیر» نام ویژه برنامه گروه سیاسی شبکه یک است که در ۱۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای با موضوع بررسی مقایسه‌ای انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها جهان پخش می‌شود. این مستند از ۱۲ بهمن هر روز حوالی ساعت ۱۷:۱۵ به نمایش در می‌آید.

ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه یک سیما

برنامه «طرحی برای فردا» به سخنان استاد رحیم پور ازغدی پیرامون انقلاب اسلامی اختصاص دارد که در این ایام پخش می‌شود. «ترانه همیشگی» به تهیه کنندگی مرحوم سعید عبدالهی مقدم، ویژه برنامه دیگر شبکه یک است که از دوشنبه ۱۱ بهمن پخش آن آغاز می گردد.

ترانه همیشگی برنامه ای ترکیبی است با موضوع  شکل‌گیری سرودهای انقلابی در دروان قبل و پس از انقلاب اسلامی که با دعوت از شاعران و خوانندگان سرودهای انقلابی، حال و هوای سال‌های مبارزه علیه رژیم پهلوی مرور خواهد شد. این برنامه هر روز قبل از بخش خبری ساعت ۱۴ و حوالی ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود که قسمت اول و دوم آن به سرود بیاد ماندنی »خمینی ای امام» اختصاص دارد. در روز ۱۲ بهمن و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ویژه برنامه »زنگ انقلاب» بصورت زنده پخش خواهد شد.

در ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن نیز راهپیمایی مردم در سراسر کشور بصورت زنده پوشش داده می‌شود. ۱۲۰ زیرنویس و ۳۰ میان‌برنامه هم همزمان با شروع دهه مبارک فجر در فواصل برنامههای مختلف شبکه یک ضمن دعوت هموطنان به راهپیمایی ۲۲ بهمن، آیتم‌های متنوعی را پیرامون جشن پیروزی انقلاب اسلامی پخش می‌کند. در برنامه‌های روتین شبکه یک مانند «بر بال اندیشه‌ها»، «پلاک یک»، «فرمول یک»، «خانواده یک»، «امروزی ها»، «نگاه یک» و »گزارش هفتگی» نیز به تناسب، دهه فجر انقلاب اسلامی تکریم خواهد شد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 33681 ساعت خبر : 1:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33681
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات