پلاسکو به روایت خبرنگار گلونی

پلاسکو به روایت خبرنگار گلونی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آتش‌سوزی ساختمان قدیمی پلاسکو در مرکز شهر تهران از حدود ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه آغاز شد و در ظهر همان روز این ساختمان ۱۷ طبقه به تلی از آوار تبدیل شد.

علت این حادثه عظیم، رعایت نکردن نکات ایمنی، قدیمی بودن سازه و حرارت زیاد بود اعلام کرده اند.

با فرو ریختن این ساختمان، دل‌های بسیاری از مظلومیت آتش‌نشانانی که زیر آوار گرفتار شدند به درد آمد. ابعاد این حادثه تلخ علاوه بر تاثر فضای عمومی کشور، باعث شد تا دولت شنبه دوم بهمن ماه را عزای عمومی اعلام کند و پیام‌های همدردی و تسلیت مسئولان کشوری و بین المللی به سرخط خبرها برسد.

رضا ساکی خبرنگار پایگاه خبری گلونی نیز از روز اول با حضور در محل حادثه، به ثبت لحظات و ارسال گزارش های صوتی از این واقعه تلخ پرداخت.

مجموعه این گزارش‌های صوتی را می توانید در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام گلونی پیگیری کنید.

گلونی در کلیه فضاهای مجازی با نشانی: golvaninews@  قابل پیگیری است.

در زیر عکس های ارسالی رضا ساکی را از روند عملیات آواربرداری می‌بینید:

پلاسکو به روایت خبرنگار گلونی

حسن روحانی رئیس جمهوری حوالی ساعت ۷ صبح به محل وقوع فاجعه پلاسکو رفت تا از نزدیک تلاش‌ امدادگران را شاهد باشد. رحمانی‌فضلی وزیر کشور، علی ربیعی وزیر کار، قاضی‌زاده وزیر بهداشت، سید حسین هاشمی استاندار تهران، محمد نهاوندیان معاون رئیس‌جمهوری، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، ساجدی‌نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران، رئیس‌جمهوری را همراهی کردند. شهردار تهران در این دیدار درباره این حادثه و عملیات‌های امداد و نجاتی که تاکنون انجام شده توضیحاتی را به رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

پایان پیام

کد خبر : 32510 ساعت خبر : 7:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32510
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات