گلونی

مولوی میزبان جشنواره تئاتر تجربه می‌شود

مولوی میزبان جشنواره تئاتر تجربه می‌شود

مولوی میزبان جشنواره تئاتر تجربه می‌شود

مولوی میزبان جشنواره تئاتر تجربه می‌شود

مرکز تئاتر مولوی میزبان هفدهمین دوره جشنواره تئاتر «تجربه» می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی همزمان با برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر «تجربه»، این مرکز دانشگاهی تئاتر میزبان آثار نمایشی دانشجویان منتخب خواهد بود.

جشنواره تئاتر «تجربه» توسط دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبا در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مرکز تئاتر مولوی از روز شنبه چهاردهم تا جمعه بیستم اسفند ماه در ۲ سالن اصلی و کوچک خود، میزبان ۱۴ اثر نمایشی حاضر در جشنواره تئاتر «تجربه» خواهد بود.

همچنین در هفته پیش رو با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، اجرای نمایش «اینا همه خوبن» به کارگردانی فرید یوسفی هرشب ساعت ۲۰: ۳۰ به اجراهای خود در سالن اصلی ادامه خواهد داد و نمایش «پاپا اتللو» به کارگردانی فرزین توبرانی و سحر جمالی پس از اتمام جشنواره تئاتر «تجربه» از تاریخ ۲۲ اسفند در سالن کوچک اجرای خود را از سر می‌گیرد.

درباره تالار مولوی

تالار مولوی یکی از تالارهای نمایشیِ تهران است و در خیابان ۱۶ آذر در نزدیکی میدان انقلاب قرار دارد.[۱] این تالار از هنگام تأسیس تاکنون میزبان نمایش‌های تأثیرگذار بسیاری بوده‌است و بیشتر به نمایش‌های موج نو و تئاتر تجربی اختصاص دارد. این تالار در زمره معتبرترین تالار تئاتر دانشگاهی ایران قرار دارد. تالار مولوی به عنوان تنها تالار تئاتر دانشگاهی ایران توانسته پذیرای اجراهای موفق دانشجویان و دانش آموختگان تئاتری باشد. این مجموعه زیربخش اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران است.

نخستین بار در سال ۱۳۴۷ ادارهٔ فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه تهران به سرپرستی خانم پری صابری شکل گرفت. پری صابری محل فعلی تالار را که یکی از انبارهای مخروبه دانشگاه بود، با تغییر کاربری به تالار مولوی تبدیل کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل