علیه ریوندی و شهریاری اعلام جرم شد

نماینده مردم کوهدشت و رئیس کمیسیون قضایی مجلس نسبت به توهین دو مجری سرشناس به قوم لر گفت: به محض اطلاع از این توهین بر علیه دو مجری مذکور اعلام جرم کرده‌ام و خواستار مجازات آن‌ها نیز هستم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، الهیار ملکشاهی ظهر امروز درخصوص کلیپ پخش شده در فضای مجازی و توهین دو مجری سرشناس به قوم بزرگ لر اظهار داشت: این دو مجری با لحن اهانت‌آمیزی درمورد قوم لر صحبت کرده‌اند درحالی که مردم قوم لر از اصیل‌ترین اقوام ایرانی هستند تا جایی که مقام معظم رهبری درخصوص قوم لر فرموده‌اند که رزم قوم لر در دوران دفاع مقدس بیش از آن‌ که شنیدنی باشد دیدنی است.

وی افزود: قوم لر هزاران شهید را برای دفاع از میهن و نظام تقدیم کرده است، قوم لر هزاران نخبه و دانشمند در رشته‌ها و قسمت‌های مختلف کشور دارد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با شاره به اینکه امام راحل(ره) نیز درمورد قوم لر فرموده‌اند که عشایر ذخایر انقلاب هستند، یادآور شد: حضرت امام در سال ۱۳۴۲ برای انتقال پیام مراجع قم به شاه یک روحانی لرستانی به نام آیت‌الله روح‌الله کمالوند خرم‌آبادی را به عنوان سفیر انتخاب کردند که این موضوع در سریال معمای شاه نیز دیده شده است.

این مسوؤل با بیان اینکه اعمال دو مجری مذکور جرم و خلاف قانون است، تصریح کرد: بنده امروز براساس قوانین مجازات اسلامی شکوایه‌ای تنظیم کرده‌ام که به دادستان عمومی و انقلاب تهران تقدیم شد.

ملکشاهی افزود: بنده خواستار رسیدگی به شکایت برعلیه دو مجری توهین‌کننده به قوم لر تحت عنوان اهانت شده‌ام و نحوه رسیدگی و برخورد با این نفر را به اطلاع مردم خواهم رساند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس در پایان سخنان خود تاکید کرد: بنده به محض اطلاع از این توهین بر علیه دو مجری مذکور اعلام جرم کرده‌ام و خواستار مجازات آن‌ها نیز هستم.

پایان پیام

بیشتر بخوانید:

– ریوندی و شهریاری دل لرها را شکستند+فیلم

– جک قومیتی زشت است

– عذرخواهی حسن ریوندی از قوم بزرگ لر+فیلم

– عنانِ از کف رفته محمود شهریاری + فیلم

کد خبر : 37206 ساعت خبر : 3:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37206
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات