گلونی

حضور بندر امیرآباد در نمایشگاه محیط زیست

حضور بندر امیرآباد در نمایشگاه محیط زیست

حضور بندر امیرآباد در نمایشگاه محیط زیست

مدیرکل محیط زیست استان مازندران اعلام کرد اداره‎کل حفاظت محیط زیست این استان همراه با ۲۰ واحد صنعتی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران حضور شایسته‌ای خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیر کل محیط زیست استان مازندران گفت: استان مازندران در این مرحله از نمایشگاه توجه ویژه‌ای به مسائل زیست محیطی استان به‌ویژه مشکلات مربوط به آلودگی آب ،خاک وهوا داشته و با همکاری صنایع ، سازمان‌های مردم نهاد واداره کل سعی در کاهش آلودگی‌ها کرده زیرا باتوجه به اکوسیستم شکننده استان می‌‌بایست بیش از پیش در این زمینه اقدام شود. توجه به رفع مشکل پسماند در غرب استان نیز مد نظر فعالیت‌های ارائه شده است.

ابراهیمی کارنامی افزود: رونمایی از اطلس مناطق حفاظت شده استان مازندران و رونمایی از کتاب در دست تهیه با محیط بانان مازندران که ماحصل گفتگو با محیط بانان بازنشسته استان است و برای نخستین‌بار درسطح سازمان حفاطت محیط زیست ایران انجام می‌شود و در روز محیط‌بان منتشر خواهد شد در نمایشگاه انجام خواهد شد.

حضور بندر امیرآباد در نمایشگاه محیط زیست

وی تصریح کرد: حضور سازمان‌های مردم نهاد استان مازندران نیز به عنوان ضلع سوم فعالیتهای محیط زیست در کنار دوبخش دیگر تاکید بر جایگاه ونقش سازمان‌های مردم نهاد درفعالیت‌های محیط زیست مازندران است.

وی در پایان گفت: حضور بندر مهم امیرآباد در این دوره از نمایشگاه حاکی از توجه این اداره‌کل به فعالیتهای محیط زیست دریایی ولزوم پرداختن به وضعیت دریای خزر بعنوان بزرگترین دریاچه جهان است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از ششم تا نهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و حضور همه علاقمندان در این نمایشگاه آزاد است.

تاریخ نمایشگاه‌ها با تاریخ بازرگانی و داد و ستد بشر در پیوند است. بازارهای مکاره از ۶۰۰۰ سال پیش وجود داشته‌است. فنیقیها به عنوان بزرگترین بازرگانان زمان خود نخستین نمایشگاه‌ها را در ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد برپا کردند. فنیقی‌ها کالاهای جورواجور خود را با کشتی به سرزمین‌های دیگر می‌برند و در آنجا به نمایش می‌گذاشتند

 

خروج از نسخه موبایل