حمید حامی و یک لحظه عاشق شو درتالار وحدت

نخستین شب از کنسرت خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، حمید حامی در ابتدای این کنسرت با قطعه «هم گریه» روی صحنه آمد و پس از ادای احترام به حاضرین در سالن قطعات «پرستش» و “خواب سیاه” را اجرا کرد.
این خواننده در ابتدای سخنانش گفت: «اجرا در تالار وحدت همیشه آروزی من بود و این روزها که تقریبا هر چند ماه یکبار در آن به اجرای برنامه می پردازم، احساس خوشایندی دارم و لذت می‌برم.
حامی افزود: امشب می‌خواهم یکی از آدم‌های بزرگی را که همیشه در کنار من بوده و حمایتم کرده را در همین ابتدای کنسرت به همه معرفی کنم و خواهش می کنم به احترامش از جایتان بلند شوید و برایش دست بزنید. رضاتاجبخش یکی از همین آدم‌های بزرگی است که در همه این سال‌ها او را می‌شناسم و برایم محترم است.
“سفر”، “گلایه‌ای نمی‌کنم” و “دلم گرفت” قطعات بعدی اجرا شده در این کنسرت بودند و حامی پس از اجرای قطعه پرطرفدار «دلم گرفت»، رو به حاضرین گفت: «ترانه سرای این اثر اهورا ایمان است و همیشه دوست داشتم ایشان به کنسرت من بیایند و امیدوارم در اجراهای بعدی ایشان را در سالن ببینیم.
این خواننده پس از اجرای هر کدام از آثارش در اقدامی قابل تحسین، ترانه‌سرا و آهنگساز آثارش را معرفی می‌کرد و هنگام معرفی «بابک بیات» حضار به شکلی ویژه این هنرمند مولف و قدیمی را تشویق کردند.
زمستون، سوگند (با پیانوی رضا تاجبخش)، شوق تنهایی و غزل قطعات بعدی این کنسرت بودند که حامی در بخش نخست ، اجرا کرد.
گل مینا، فقط نگاه می‌کنم، یاد من باش و … دیگر قطعات این کنسرت بودند و “لیلای من کو”، از محبوب‌ترین آثار این خواننده نیز پایان بخش شب نخست کنسرت حامی در سالن تالار وحدت بود.
رضا تاجبخش (سرپرست ارکستر)، محمدرضا عقیلی (تنظیم برای ارکستر)، رضا لمعانی، کسری سبکتکین، علیرضا میرآقا، ترانه پوریوسف، بهرنگ معتمدی، علی جعفری پویان و… اعضای ارکستر حامی در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.
حمید حامی امشب نیز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت و علاقمندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 36569 ساعت خبر : 1:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36569
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات