رئیس جمهوری: دولت در کنار مردم خوزستان است

رئیس جمهوری: دولت در کنار مردم خوزستان است

رئیس جمهور گفت: دولت در کنار مردم استان خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه اهواز هدف از سفرش به خوزستان را بررسی مشکلات مردم این استان از نزدیک و برنامه ریزی برای جلوگیری و رفع مشکلات پیش آمده اعلام کرد.

وی که مورد استقبال آیت‌اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت‌اله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند تصریح کرد: از هفته‌های قبل و با وقوع مشکلات برای مردم به معاون اول دستور دادم برای رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد و در این مدت وزرای دولت برای رفع مشکلات به خوزستان سفر کردند و امروز لازم دیدم خودم از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرم.

دکتر روحانی ادامه داد: امروز جلسه‌ای برای مقابله با ریزگردها برگزار می‌شود و نتایج آن به مردم اعلام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: در خصوص کانون‌های داخلی ریزگردها، اقدامات خوبی شده اما برای کانون‌های خارجی باید اقدامات منطقه‌ای انجام شود.

رئیس جمهوری: دولت در کنار مردم خوزستان است

وی در پایان  از نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و دیگر مسئولانی که در این مدت برای رفع مشکلات مردم تلاش کردند تشکر کرد.

در سفر دکتر روحانی به اهواز، کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری در این شهر با حضور رییس جمهور تشکیل می‌شود.

همچنین بازدید از تعدادی طرح‌های مرتبط با صنعت، نیرو، زیست محیطی و کشاورزی نیزدر سفر رییس جمهور به استان خوزستان پیش‌بینی شده است.

وقوع گردوخاک بالای ۶۶ درصدی و رطوبت بالا در بهمن ماه امسال موجب اختلال در سیستم شبکه برق خوزستان و خارج شدن پنج نیروگاه در خوزستان و متعاقب آن خاموشی گسترده برق در بیشتر شهرهای استان شد و این امر موجب وارد آمدن خساراتی به صنعت آب و برق استان خوزستان شد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 36341 ساعت خبر : 3:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36341
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات