ریحانه در حوزه هنری به صحنه می‌رود

ریحانه در حوزه هنری به صحنه می‌رود

سیروس همتی نمایش «ریحانه» با موضوع باغ فدک را که پیش از این در پردیس تئاتر تهران به صحنه برده بود، در تالار مهر حوزه هنری نیز اجرا می کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، سیروس همتی نویسنده و کارگردان نمایش «ریحانه» که پیش از این در پردیس تئاتر تهران اجرا شده بود درباره اجرای مجدد این اثر در تالار مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سفارش دهنده نمایش «ریحانه» در ابتدا مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بود و بعد از آن مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز از اجرای این اثر پشتیبانی کرد و پیشنهاد اجرای «ریحانه» را در پردیس تئاتر تهران داد.

وی ادامه داد: ما بعد از اجرا در پردیس تئاتر تهران به حوزه هنری که سفارش دهنده اصلی نمایش «ریحانه» است آمدیم و تا به امروز هشت اجرا در تالار مهر حوزه هنری داشتیم. خوشبختانه استقبال مخاطبان از اجرای «ریحانه» خوب بود و قرار است در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) نیز این اثر را اجرا کنیم.

ریحانه در حوزه هنری به صحنه می‌رود

این کارگردان و نمایشنامه نویس تئاتر ایران با بیان اینکه موضوع نمایش «ریحانه» بی مناسبت با ایام فاطمیه نیست، اظهار کرد: تمام تلاش در نگارش این نمایشنامه این بود که موضوع از سفارشی بودن خارج شود.

همتی در پایان عنوان کرد: نمایشنامه «ریحانه» روایت امروزی درباره باغ فدک است که طی آن دختری در تلاش است تا حق خود را بگیرد.

علی سلیمانی، سروش طاهری، نادیا فرجی، علی یعقوب زاده، شهرام مسعودی، الهه رحمتی، آرزو عصاری، سیروس همتی و غفور مکی نصیری بازیگران نمایش «ریحانه» هستند که ساعت ۱۸ در تالار مهر حوزه هنری اجرا می شود.

رضا مهدی زاده طراح صحنه و لباس، آرزو عصاری، سمانه حبیب پور و غفور مکی نصیری گروه کارگردانی، احسان تارخ آهنگساز، آرزو عصاری منشی صحنه و حسن دیردار مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز این اثر نمایشی هستند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

کد خبر : 36870 ساعت خبر : 0:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36870
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات