طنز/چه‌جوری سر کار برویم؟

طنز/چه‌جوری سر کار برویم؟

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله احمدی: اگر فکر کردید که می‌خواهیم درباره وسایل نقلیه حرف بزنیم و بگوییم که با چه وسیله‌ای سر کار بروید، متاسفانه اشتباه می‌کنید. چون همه می‌دانند که نباید با خودروهای شخصی خودشان، خصوصا وقتی که تک‌سرنشین هستند، توی شهر بچرخند و هوا را آلوده کنند. وسایل نقلیه‌ی عمومی برای همین است دیگر!

شما شهروندان فهمیده‌ای هستید و با این‌که وسایل نقلیه‌ی عمومی شلوغ هستند، باز هم از آن‌ها استفاده می‌کنید. البته فشارهایی که در این وسایل به انسان وارد می‌شود جنبه‌ی مثبتی هم دارد. مثلا وقتی که خسته و کوفته سوار مترو می‌شوید، فشار مسافران دیگر باعث می‌شود که قولنج‌تان بشکند و خستگی از بدن‌تان بیرون برود. بد است که می‌توانید از ماساژ رایگان استفاده کنید؟ حتما باید برایش کلی پول بدهید تا قدرش را بدانید؟

طنز/چه‌جوری سر کار برویم؟

برگردیم سر بحث اصلی‌مان. پس منظورمان از روشِ سر کار رفتن، وسیله‌ی نقلیه‌ی مورد استفاده نیست. اگر فکر می‌کنید که منظورمان چه‌طور پیدا کردنِ شغل است، باید بگوییم که کمی نزدیک شده‌اید اما در واقع باز هم اشتباه می‌کنید. چون با اتفاقاتی که قرار است بیفتد، اصلا لازم نیست شما به دنبال شغل باشید. بلکه شغل‌های مناسب قرار است خودشان بیایند و شما را پیدا کنند و دست به دامن شما بشوند و بگویند که افتخار بدهید و بیایید ما را انجام بدهید. اگر تعجب کردید، یا دارید به حرف ما می‌خندید، یا با خودتان می‌گویید که این طنزنویس با این حرف‌های رایگان خودش را سر کار گذاشته، پس احتمالا خبر را نشنیده‌اید.

جناب وزیر کار گفتند که سال آینده ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود و هدف‌گذاری یک میلیون شغل در سال به حقیقت می‌پیوندد. یعنی فارغ‌التحصیلان زیاد نگران نباشند. حالا فهمیدید که چه‌طوری قرار است سر کار بروید؟

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 37336 ساعت خبر : 0:36 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37336
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات