ماجرای زیرگذر بهارستان و استاندار لرستان

هوشنگ بازوند که روزی زیرگذرهای غیر کارشناسی خرم‌آباد را به باد انتقاد می‌گرفت حالا در پرونده‌اش زیرگذر بلاتکلیف بهارستان را دارد، پروژه‌ای که صدای کارشناسان را درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از خبرگزاری مهر، زهرا حسینی نوشت: این گزارش مقدمه ندارد، قرار هم نیست قضاوتی داشته باشیم، تنها با مرور برخی اظهارات دو سال پیش هوشنگ بازوند استاندار لرستان شروع می‌کنیم و گزارش را هم با اظهارات امروزش خاتمه می‌دهیم، قضاوت با مردم و کارشناسانی که از وضعیت امروز پروژه گلدشت سردرگم شده‌اند.

 آبان ماه سال ۹۵؛ زیرگذرهای خرم‌آباد غیر کارشناسی هستند

همین چند ماه پیش بود که در حاشیه یکی از جلسات استانداری هوشنگ بازوند خطاب به شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه زیرگذرهای ساخته‌شده در سطح شهر خرم‌آباد غیر کارشناسی هستند، گفت: این زیرگذرها دارای عرض‌های متفاوتی هستند و این در حالی است که توان تخریب آن‌ها را نداریم و باید توسط شهرداری رفع نقص شوند.

 آبان ماه سال ۹۵، مشاور و پیمانکار زیرگذرها باید پاسخگو باشند

هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکثر زیرگذرهای شهر خرم‌آباد هنگام بارندگی با مشکل آب‌گرفتگی مواجه می‌شوند و بااینکه چندین سال از احداث آن‌ها سپری‌شده اما هنوز شهرداری برای رفع این مشکل اقدامی نکرده است.

بازوند اضافه کرد: چرا وقتی قرار است زیرگذری احداث شود، تکلیف آب‌های سطحی آن نباید مشخص باشد؟ زیر و روگذر الآن یک بحث علمی به شمار می‌روند و چرا فقط زیرگذرهای خرم‌آباد مشکل‌دارند و در شهرهای اطراف چنین مشکلاتی را نمی‌بینیم.

دی‌ماه سال ۹۳؛ زیرگذرها و توسعه‌نیافتگی در خرم‌آباد

هوشنگ بازوند در مورد وضعیت زیرگذرها و پل‌های موقت احداث‌شده بر روی رودخانه خرم‌آباد اظهار داشت: این پل‌های لوله‌ای و این زیرگذرهای غیراستاندارد نمونه‌ای از کارهای بدون مطالعه و کارشناسی و نمودی از توسعه‌نیافتگی در خرم‌آباد هستند.

این اظهارات مربوط به هوشنگ بازوند است که بارها از وضعیت زیرگذرهای غیر کارشناسی لرستان- به‌حق- انتقاد کرده است؛ اما امروز نیز با اجرای پروژه زیرگذر گلدشت با موج انتقادات مردم و کارشناسان مواجه شده است و بهتر است قبل از اینکه مدیران بعدی از این پروژه انتقاد کنند برای رفع مشکل آن چاره‌ای بیندیشید.

اما بعد از انتقادات کارشناسان لرستانی از پروژه زیرگذر گلدشت حالا منوچهر امام قلی بابادی دکترای عمران از دانشگاه آلوباند آمریکا در حاشیه سفری که به خرم‌آباد داشت در رابطه با وضعیت زیرگذرهای شهر خرم‌آباد گفت: این زیرگذرها استخر هستند.

وی با اشاره به اینکه یکسری فاکتورها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بتوانیم طراحی مفیدی کنیم نه مثل این زیرگذرها در سطح شهر خرم‌آباد که اگر یک ماشین تصادف کرد دیگر بسته می‌شوند، اظهار داشت: به نظر من با توجه به توپوگرافی منطقه، «زیرگذر» زدن در خرم‌آباد کاری عبث است.

پایان پیام

 

کد خبر : 36527 ساعت خبر : 9:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36527
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات