معرفی برگزیدگان کتاب سال کهگیلویه‌وبویراحمد

مراسم اختتامیه سومین دوره کتاب سال استان کهگیلویه و بویر احمد، روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم اختتامیه سومین دوره کتاب سال استان کهگیلویه و بویر احمد، روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه با حضور مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، نیکنام حسین‌پور، مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افشین داورپناه، معاون فرهنگی پژوهشی موسسه خانه کتاب و جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.

در این دوره از جایزه کتاب سال استان کهگیلویه و به ویر احمد، یک‌صد و ده  اثر در بخش‌های کلیات، علوم قرآن، حدیث، فقه و اصول، کلام، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، آموزش و پرورش، زیست‌شناسی، زبان‌شناسی، ریاضیات، زمین‌شناسی، پزشکی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، کشاورزی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، تربیت بدنی، تاریخ نقد ادبی، نثر معاصر، شعر معاصر، تاریخ، زندگی‌نامه و خاطره به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

از میان ۱۱۰ اثر رسیده، ۱۳ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت با مجموع امتیازات اختصاص یافته به این آثار، ۲ اثر برگزیده و ۴ اثر شایسته تقدیر، به شرح زیر معرفی شدند.
آثار برگزیده
در بخش داستان: غار درویشان، نوشته مجید صادقی حبیب‌آبادی؛ انتشارات فرهنگ مانا
در بخش شعر بزرگ‌سال: تنهایی خانم این خانه است، نوشته آریا معصومی؛ انتشارات ماه باران

آثار شایسته تقدیر
در بخش آموزش و پرورش: «تاریخچه آموزش و پرورش سنتی و کلاسیک استان کهگیلویه و بویر احمد» نوشته اله‌بخش آذرپیوند و احمد آذرپیوند؛ انتشارات چویل
در بخش کشاورزی: «فرآوری و بهبود کیفیت در گوشت» نوشته جوزف کری، جان کری و دیوید لدوارد، ترجمه فرهاد صمدیان و مصطفی قادری زفره‌ای؛ انتشارات دانشگاه یاسوج
در بخش شعر بزرگ‌سال: «اردیبهشت و این همه حرف» نوشته محمد مرادی ناصرآباد؛ انتشارات آناپنا
در بخش مستند‌نگاری: «فتاح: خاطرات فتاح محمدی از اسارت‌گاه‌های عراق» نوشته میترا رفیعی، انتشارات سوره مهر

پایان پیام

 

کد خبر : 36872 ساعت خبر : 0:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36872
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات