گلونی

پردیس پیام نور لرستان آماده بهره‌برداری

پردیس پیام نور لرستان آماده بهره‌برداری

پردیس پیام نور لرستان آماده بهره‌برداری

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پردیس دانشگاه پیام نور آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، منوچهر ططری در نشست خبری با اصحاب رسانه با ارائه گزارش عملکرد دانشگاه پیام نور لرستان در حوزه‌ عمرانی اظهار کرد: ساختمان‌های پردیس دانشگاه پیام نور لرستان آماده افتتاح است، اما راه دسترسی به آن به دلیل برخی از مشکلات، آماده نیست؛ به همین خاطر سال گذشته آن را افتتاح نکردیم.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم افتتاح پردیس پیام نور لرستان همراه با بهره‌برداری بوده و افتتاح آن صوری نباشد.

ططری ادامه داد: سند مالکیت در دانشگاه پیام نور پلدختر با هزینه ۱۰۰ میلیون ریال اخذ شده است و موتورخانه و سیستم اطفای حریق آن با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده است.

پردیس پیام نور لرستان آماده بهره‌برداری

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اخذ سند مالکیت ساختمان دانشگاه پیام نور کوهدشت، یادآور شد: پیگیر اخذ سند مالکیت سایت داوود رشید این دانشگاه هستیم. ساختمان اداری جدید این دانشگاه احداث و افتتاح شده است و کارمندان آن در آنجا مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته سوله کارگاهی ۶۰۰ مترمربعی دانشگاه پیام نور الیگودرز با هزینه ۵۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ططری افزود: سال گذشته انشعاب گاز دانشگاه پیام نور الشتر با هزینه ۱۰۰۰ میلیون ریال، خریداری و عملیات گازکشی آن انجام شد.

ططری با اشاره به پروژه‌های عمرانی مرکز خرم‌آباد در سال گذشته تصریح کرد: تکمیل ساختمان اداری با هزینه ۹۵۰ میلیون ریال، تکمیل سالن ورزشی ۲۸۵۰ مترمربعی با هزینه ۴۲۰۰ میلیون ریال، ساختمان آموزشی ۲۰۰ مترمربعی با هزینه ۵۵۰۰ میلیون ریال، اجرای راه دسترسی جدید سایت و ادامه کار ساختمان آموزشی ۳۶۴۰ مترمربعی با هزینه ۹۰۰۰ میلیون ریال  از عمده فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این مدت در این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان اظهار کرد: اجرای شبکه آب سایت با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال، اجرای شبکه فاضلاب سایت با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال، راه‌اندازی منبع آب سایت با هزینه ۱۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور مرکز خرم‌آباد است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه/دهکده المپیک واگذار شده است

وی اضافه کرد: دهکده المپیک به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شد و قرار است این سازمان یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال بابت آن به دانشگاه پیام نور پرداخت کند که در صورت وصول این میزان اعتبار می‌توانیم محوطه‌سازی پردیس دانشگاه را انجام دهیم.

ططری ادامه داد: در سال جاری پروژه‌های نیمه‌تمام در تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تکمیل خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه اداری دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: پیگیری تبدیل وضعیت ۱۳ نفر، صدور حکم مدیریت ۱۰ نفر از کارکنان و… از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

ثبت و تشکیل دو شرکت دانش‌بنیان جدید در مرکز خرم‌آباد

وی یادآور شد: افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه به ۱۰ مگابایت، ثبت و تشکیل دو شرکت دانش بنیان جدید در مرکز خرم‌آباد، کسب رتبه چهارم محصولات دانش‌بنیان در جشنواره سالیانه دانشگاه‌های پیام نور کشور در چابهار به خاطر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان از موفقیت‌های ما در حوزه فناوری، کارآفرینی و ارتباط با صنعت در سال گذشته بوده است.

ططری خاطرنشان کرد: هدف ما در سال جاری توانمندسازی دانشجویان دانشگاه در حوزه کارآفرینی با برگزاری دوره‌های کارآفرینی کاربردی در راستای شعار سال است تا دانشجویان هر رشته مهارت‌های لازم بازار کار را کسب کنند.

سیستم آموزشی دانشگاه کارآمد است

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان افزود: سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور در حال حاضر یک سیستم کارآمد است؛ چراکه تلفیقی از شیوه‌های سنتی و جدید است و این قضیه روی سطح علمی دانشجو تأثیر مثبتی دارد.

وی گفت: اجرای طرح نسیم قرآنی در دانشگاه و ثبت بالاترین آمار ثبت‌نامی در این طرح برای دانشگاه پیام نور لرستان، تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، تدوین برنامه فرهنگ ایثار و شهادت، تدوین سند فرهنگی دانشگاه از اهم اقدامات دانشگاه پیام نور در حوزه فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی است.

پردیس پیام نور لرستان آماده بهره‌برداری

ططری خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال تسهیلات دانشجویی به دانشجویان پرداخت کردیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان افزود: اخذ مجوز ایجاد تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مرکز بروجرد از دیگر اقدامات ما در سال گذشته بوده است. پیگیر تشکیل انجمن اسلامی برای سایر مراکز و واحدهای دانشگاه هستیم.

خروج از نسخه موبایل