ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،لیدا نیک روش، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، در خصوص زمان ثبت نام کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی آینده گفت: ثبت سفارش  کتاب‌های درسی مقطع پیش‌دانشگاهی و ابتدایی از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com از تاریخ ۱۹ فروردین آغاز می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه امسال ثبت نام کتاب‌های فنی و حرفه‌ای هم از طریق سامانه انجام می‌شود ادامه داد: ثبت سفارش این کتاب‌ها هم از تیر ماه آغاز به کار می‌کند .

 مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تیم پشتیبانی برای رسیدگی به شرایط و پاسخگویی از ۱۹ فروردین ماه جوابگوی متقاضیان هستند .

 نیک‌روش افزود: شماره تماس‌های ۶۶۸۳۸۴۶۰، ۸۸۴۹۰۲۲۰، ۸۸۸۲۳۱۴۰ و ۸۸۳۰۱۴۸۱  برای انعکاس نظرات و سؤالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت سفارش کتاب در نظر گرفته شده است .

 وی تصریح کرد: چاپ کتاب‌های ابتدایی و متوسطه اول تکمیل شده و قریب به ۷۰ درصد کتاب‌های ابتدایی در سیستم توزیع قرار گرفته‌اند.

 مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: چاپ کتاب‌های دهم در حال اتمام بوده و کتاب‌های پایه یازدهم نیز قبل از سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی در اختیار دانش‌آموزان این پایه قرار می‌گیرد .

نیک‌روش با اشاره به تغییرات روند ثبت نام کتاب های درسی امسال، بیان کرد: اینکه امسال تعداد کتاب‌های جدید التألیف افزایش پیدا کرده است .

 وی یادآور شد: دانش‌آموزان نسبت به ثبت نام به موقع کتاب‌های درسی که به شکل انفرادی و گروهی امکان‌‌پذیر است اقدام کرده و برای انجام این کار به کافی‎‌نت‌ها مراجعه نشود.

پایان پیام

کد خبر : 39413 ساعت خبر : 11:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39413
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات