دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری تخصصی ۹۶ امروز منتشر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حسین توکلی گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته دوره‌های دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش www.sanjesh.org منتشر می‌شود. وی گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید از شنبه ۹ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برای کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام کنند و هر داوطلب می‌تواند ۵۰ کد رشته محل را انتخاب کند.
 توکلی گفت: ۱۹۹ هزار ۳۰۳ داوطلب آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند. وی ادامه داد : از این تعداد ۷۵ هزار و ۱۴۸ داوطلب مجاز به انتخاب کد رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه و ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ داوطلب نیز مجاز به انتخاب کد رشته‌های تحصیلی به جز دوره‌های روزانه شده‌اند.
توکلی گفت: داوطلبان برای پذیرش کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، باید در مدت یاد شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته، برای انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اقدام کنند.
 این آزمون جمعه ۶ اسفند ۹۵ برگزار شد و ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب در آن نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند.
پایان پیام

کد خبر : 40961 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40961
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات