شهری که جز اراده چیزی کم ندارد

اینجانب، آتوسا رحمتی، پژوهشگر اجتماع و فرهنگ بومی و بانوی کارآفرین، وارد عرصه‌ی انتخابات شده و کاندیداتوری خود را رسما اعلام می‌نمایم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خانم دکتر آتوسا رحمتی با انتشار بیانیه، حضور رسمی خود را در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام کرد؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
بیانیه شماره ۱

همشهریان خوب و عزیز خرم‌آباد
با یاری پروردگار و به لطف و مهر شما عزیزان و تایید انجمن‌ها و نخبگان، اینجانب، آتوسا رحمتی، پژوهشگر اجتماع و فرهنگ بومی و بانوی کارآفرین، وارد عرصه‌ی انتخابات شده و کاندیداتوری خود را رسما اعلام می‌نمایم. هم فرهنگ را به درستی می‌شناسم و هم راه ایجاد درآمد پایدار را از دل داشته‌های فرهنگی شهرم، بلد هستم. با مردم بودن و زیستن و پژوهش و نگارش کردن، مزیت بی نظیر شناخت نیازها و دغدغه‌ها را به من هدیه کرده است.

دردها و کمبودها جان شهرم را آزرده است و اصلاح این وضعیت پیش از هرچیزی، «همتی آنچنان» می‌خواهد و «اراده ای بی امان».
با روحیه‌ی پیگیری و اصراری که دوستان از بنده سراغ دارند، در صورت مهر تایید شما مردم بی مانند، شهری از نو خواهیم ساخت با نگاهی از نو.

کیست که نداند و نشناسد کاستی‌های شهرم را؟ زیرساخت‌ها، روساخت‌ها، نمادها، خدمات شهری، اقتصاد شهری و درآمدهای پایدار شهرداری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و حقوق شهروندی، بازیافت و مدیریت پسماند، مدیریت بحران، فضای سبز، سد معبر و موضوعات حقوقی و املاک، همه و همه به حل و فصل و بازنگری ویژه و کارشناسی نیاز دارند.

دردا که در شهر ما پژوهش و کار کارشناسی هنوز جایگاهش را نیافته و همین می‌شود که پروژه ها بعد از احداث با مشکل و گرفتگی مواجه می‌شوند. تا نگاه‌ها و باورها کارشناسی نشوند و انتخاب‌ها تغییر نکنند، گشایشی در کار شهر، رخ نخواهد داد.

اینجانب به عنوان نماینده جامعه‌ی بانوان شهرم برای خدمت به همه ی آحاد مردم و با شعار «بسازیم شهری را که جز اراده چیزی کم ندارد » پا به عرصه این میدان گذاشته و دست یاری به سوی همه‌ی مردم فهیم و شریف همشهری بلند می‌کنم.

و خداوند بهترین یاری رسان است.
آتوسا رحمتی ۹۶/۱/۱۲

پایان پیام

 

کد خبر : 38743 ساعت خبر : 4:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38743
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات